Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb vandaag een sonos sub gekregen. Nu wil ik deze via mijn connect koppelen maar dat lukt niet. Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad niet kan voordat ik morgen naar de mediamarkt rij om de connect amp aan te schaffen. Dank u.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:57
Pagina 3 van deze handleiding / opmerking vak niet bedoelt voor connect of zp80.
http://www.sonos.com/docu...guides/nl/subguide_nl.pdf

Dus nee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

.

De Sonos SUB is eenvoudig toe te voegen aan een bestaand Sonos-systeem.
• De SUB kan aangesloten worden op elke versterkte Sonos-speler, waaronder de CONNECT:AMP,
PLAY:1, PLAY:3, PLAY:5, PLAYBAR, of ZP100. De SUB kan niet aangesloten worden op een Sonos-speler die niet versterkt is

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar de amp halen vandaag...

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanusJaap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 10:54
Huh? je schaft nogal wat aan. Wat heb je nog meer aan audio apparatuur, dat je een connect hebt?
Enige dat ik me nu kan voorstellen, is dat je een connect aansluit op een receiver/versterker. Dan kan je beter daarop een losse sub aansluiten. Goedkoper dan een Sonos Sub. Helemaal vergeleken met een Connect:amp EN en Sub...

Of, je gaat idd je versterker/receiver uit de kete halen en sluit een connect:amp aan en een Sub. Wel zonde van de connect die je al hebt van 400,-.

Op de connect:amp kan je trouwens ook een andere powered sub aansluiten, hoeft geen Sonos te zijn.

Afhankelijk van hoeveel geld je jezelf wil besparen/uitgeven zijn er dus diverse scenario's.