• thelonius35
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-09-2024
Hallo,
Sinds 2 weken speelt mijn Youtube app op de LG oled 4k 65 ef950 niet meer de volledige resolutie!
Wanneer je bij de youtube app bij meer opties kijk zie ik dat een filmpje met 1920x1080@50fps nu maar in 854x480@25 wordt weer gegeven ! dus bagger!
Volgende actie al gedaan!
-terug naar fabrieksinstellingen
-2 uur spanningsloos
-youtube app opnieuw geinstalleerd
-internet snelheid is meer als 80 Mbps

Misschien helpt downgrade firmware?

Wie heeft er een oplossing?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wordt exact datzelfde filmpje op een ander device wel in hogere reso aangeboden?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• thelonius35
Ja op de chromecast ultra is het goed en ik weet precies welke info het filmpje heeft ...heb hem er zelf opgezet en het was altijd goed ! Ik heb ook al contact met LG gehad en die weten het ook nog niet!
dit is de link naar het filmpje YouTube: De Meevlieger(deel9) Vesting Oudeschans by drone (dji phantom 3 pro)...

[ Voor 39% gewijzigd door thelonius35 op 25-12-2016 22:12 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Pak je internet op de TV via kabel of Wifi?
Als wifi, zou je eens bedraad willen proberen?

Er wordt wel eens een lagere setting afgedwongen op wifi.
Waarschijnlijk om geklaag over constante buffering van mensen met brak wifi te voorkomen.

Op de Ipad kan ik b.v. ook de kwaliteit niet aanpassen als ik op mobiel netwerk zit ipv wifi.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• thelonius35
Ik heb alles bedraad en kabels ook als gewisseld.

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
thelonius35 schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:39:

Misschien helpt downgrade firmware?

Wie heeft er een oplossing?
Je kunt je tv niet downgraden. Dat is onmogelijk bij LG televisies.

Over het algemeen bepaalt youtube de kwaliteit van je film op de download snelheid die hij kan behalen.
soms neemt de kwaliteit pas toe na een aantal seconden spelen. kan makkelijk 20-30 seconden zijn in sommige gevallen.

maar is het alleen bij dit ene filmpje? wat doen andere films met hoge resolutie?

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Loopt youtube op je TV niet via LG?
Op mijn Panasonic loopt het via panasonic i.i.g. als deze issues of capaciteit problemen hebben dan werkt het ook niet goed of in erg lage kwaliteit.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Pagina: 1