Ik ga misschien binnenkort een game pc aanschaffen voor gamen en video editen. Hieronder meer info!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon soms beetje gamen: zoals minecraft maar het moet ook GTA en andere games aankunen en video editen zoals sony vegas en misschien youtube filmpjes maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900/1000 euro gaan kosten, en assemblage kosten hoeven er niet bij maar is wel handig.
[b]Spullen meenemen naar systeem?
[/i] Nee, ik heb een budget van 1500 euro en daar moet ik dan sony vegas en beelscherm, muis en toetsenbord van kopen, maar het gaat om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is genoeg, graag een ssd en een harde schijf is eigelijk wat ik graag wil..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel of amd maakt mij niet heel veel uit zolang het maar goed en snel is, videokaart wel graag nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het wel fijn om een stil systeem te hebben en een beetje zeunig met energie is altijd handig
!
Ga je overklokken?
[i]Hoeft niet maar als het kan is het handig.
Wat verwacht je van ons?
[i] Tips en samenstellingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon soms beetje gamen: zoals minecraft maar het moet ook GTA en andere games aankunen en video editen zoals sony vegas en misschien youtube filmpjes maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900/1000 euro gaan kosten, en assemblage kosten hoeven er niet bij maar is wel handig.
[b]Spullen meenemen naar systeem?
[/i] Nee, ik heb een budget van 1500 euro en daar moet ik dan sony vegas en beelscherm, muis en toetsenbord van kopen, maar het gaat om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is genoeg, graag een ssd en een harde schijf is eigelijk wat ik graag wil..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel of amd maakt mij niet heel veel uit zolang het maar goed en snel is, videokaart wel graag nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het wel fijn om een stil systeem te hebben en een beetje zeunig met energie is altijd handig
Ga je overklokken?
[i]Hoeft niet maar als het kan is het handig.
Wat verwacht je van ons?
[i] Tips en samenstellingen.