Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc 900/1000 euro voor gamen en video editen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga misschien binnenkort een game pc aanschaffen voor gamen en video editen. Hieronder meer info!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon soms beetje gamen: zoals minecraft maar het moet ook GTA en andere games aankunen en video editen zoals sony vegas en misschien youtube filmpjes maken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900/1000 euro gaan kosten, en assemblage kosten hoeven er niet bij maar is wel handig.

[b]Spullen meenemen naar systeem?
[/i] Nee, ik heb een budget van 1500 euro en daar moet ik dan sony vegas en beelscherm, muis en toetsenbord van kopen, maar het gaat om de pc.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is genoeg, graag een ssd en een harde schijf is eigelijk wat ik graag wil..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel of amd maakt mij niet heel veel uit zolang het maar goed en snel is, videokaart wel graag nvidia.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het wel fijn om een stil systeem te hebben en een beetje zeunig met energie is altijd handig :) !

Ga je overklokken?
[i]Hoeft niet maar als het kan is het handig.

Wat verwacht je van ons?
[i] Tips en samenstellingen.

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 04:37
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2016 @ 18:28:

Wat verwacht je van ons?
[i] Tips en samenstellingen.
Wat verwachten wij van jouw?
Dat je zelf beetje vooronderzoek doet en een lijstje samenstelt.

• McFastFood
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 22:05
DAA beleid

Zie dat topic. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door McFastFood op 25-12-2016 19:32 ]

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 00:32

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Je wil gaan werken met Sony Vegas Pro en je wil een Nvidia kaart? AMD is daar een stuk sneller in, plus met jouw budget komt je waarschijnlijk uit op de GTX1060 of de RX 480 en dan zou ik voor de RX 480 gaan.

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:15

ABD

Je post voldoet niet aan de regels, maar omdat het kerstmis is: de BBG Kies daar een HDD bij, en voila.

Verwijderd

Topicstarter
@Tim2010 Ik heb wel een beetje verstand van onderdelen enzo, ik heb ook al wat builds samengesteld op azerty en dat soort dingen dus ik weet het niet meer zo goed voor 900/1000 euro en vraag daarom jullie help.

Verwijderd

Post bijv de reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016 in dit topic zodat je iig aan de regels voldoet voordat de boel wordt dichtgegooid. Wij zullen dan advies geven om het zodanig fijn te slijpen zodat het systeem aan jouw eisen voldoet en binnen budget valt.
Pagina: 1