Stom keyboard! I need drivers... :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18749

Topicstarter
Ik heb dus een Siemens Fujitsu keyboard, en dan zo een met multimedia toetsen, maar die doen het nu al een hele tijd niet meer sinds ik alles opnieuw heb geinstalleerd. Ik had er eerst geen behoefte aan, maar nu ik veel muziek luister is het wel handig :) Ik zoek dus de drivers, of het progje waar dit mee kan. Ik heb al de search gebruikt, en niks bruikbaars gevonden, er zat bij de pc ook geen diskette ofzo :( en ik ben ook al op de website van de fabrikant(en) geweest, ook niks... Help !
Plaatje van het klungel in spee. :)
http://members.chello.nl/a.bakker26/kb.jpg
Sorry voor de brakke foto, bedank trust maar met zijn fijne webcams :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heb jij je pc toevallig bij AH gekocht?
Dat heb ik nl. ook gedaan (en het is WEL een goede pc) en daar zat ook dit toetsenbord bij.
ik had dit probleem eerst ook, maar toen vond ik een proggie wat op C:\Program Files\Multimedia Hotkey Program geparkeerd stond, als je dit opent doet hij het waarschijnlijk weer.
Aangezie je alles opnieuw hebt geïnstalleerd zal het er wel niet meer op staan.
Als het goed is heb je bij je pc een recovery cdrom gekregen waar het opstaat.
Succes ermee

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ff zoeken op de fujitsu-siemens site.

stiekem een tipje: Je kunt ook bij samsung zoeken, dan is het een SEM-M2A :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26946

Heb precies zo'n zelfde keyboard alleen is de mijne van het merk samsung.

Drivers zijn hier te vinden:

http://www.sem.samsung.com/support/edownload/mlist.jsp?code=I40

Weet iemand misschien of je er ook winamp mee kan besturen, en hoe? Heb al verschillende progjes gebruikt maar krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18749

Topicstarter
hey bedankt allemaal, sorry voor de late reactie, maar ik had vandaag twee proefwerken, en ik was gisterenavond nog druk aan het leren ;) Ik kan ook winamp niet bedienen, maar daar vind ik nog wel wat op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 17:21
Die knoppen kan je aan progjes binden. En op de winamp site kan je bij plugins een viertal progjes vinden die voor winamp de volgende functies hebbben: Stop/Play-pause/Next/Previous. Werkt nu vlekkeloos op me Logitecht Deluxe Access :Z
Pagina: 1