Zit mijn een klein maar maar wel redelijk vervelend probleempje.
Krijg thuis wanneer ik tweakers.net wil openen vaker een NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID error.
Nu zijn mij een paar zaken opgevallen;
- Via smartphones krijg ik deze melding altijd wanneer ik op 5GHz zit
- Met de laptop(s) krijg ik deze melding bijna altijd wanneer ik op de 2de router(2,4GHz) zit aangesloten.
- Bedraad krijg ik deze melding nooit.
Vindt dit een beetje raar, probleem is zeer hoogst waarschijnlijk aan mijn kant maar zou niet weten wat het probleem nou precies is.
Er staan hier 3 routers, 1 standaard ding van ziggo voor de verbinding naar buiten en 2x een TP-Link Archer C7
Op de archer #1 werkt als wifi bakkie voor de begaande grond / tuin.
Archer #2 werkt alleen als dhcp server en wifi(5GHz) bakkie voor de 1e verdieping / zolder.
Înstellingen zijn het zelfde op de dhcp settings en de SSID's na.
Heb ook staan googlen maar het enige wat ik heb kunnen vinden is een of andere setting aanpassen in chrome wat niet hielp.
Alle suggesties zijn welkom
Krijg thuis wanneer ik tweakers.net wil openen vaker een NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID error.
Nu zijn mij een paar zaken opgevallen;
- Via smartphones krijg ik deze melding altijd wanneer ik op 5GHz zit
- Met de laptop(s) krijg ik deze melding bijna altijd wanneer ik op de 2de router(2,4GHz) zit aangesloten.
- Bedraad krijg ik deze melding nooit.
Vindt dit een beetje raar, probleem is zeer hoogst waarschijnlijk aan mijn kant maar zou niet weten wat het probleem nou precies is.
Er staan hier 3 routers, 1 standaard ding van ziggo voor de verbinding naar buiten en 2x een TP-Link Archer C7
Op de archer #1 werkt als wifi bakkie voor de begaande grond / tuin.
Archer #2 werkt alleen als dhcp server en wifi(5GHz) bakkie voor de 1e verdieping / zolder.
Înstellingen zijn het zelfde op de dhcp settings en de SSID's na.
Heb ook staan googlen maar het enige wat ik heb kunnen vinden is een of andere setting aanpassen in chrome wat niet hielp.
Alle suggesties zijn welkom
Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)