Hoi Tweakers,
Op de eerste plaats: fijne feestdagen.
Mijn zoons willen beide een nieuwe game-systeem kopen. Ik heb me verdiept in de BBG's, veel gelezen en daarna een lijstje samengesteld. Ik heb jullie advies nodig om te bepalen of ik de juiste componenten heb gekozen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze willen beide gamen, gamen en ...... nog eens gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 1200 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur hebben ze al alhoewel ik advies nodig heb voor een passende monitor op systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus een systeem voor online-games. Veel opslag is niet nodig en anders is dat wel hetgeen wat het meest makkelijk uit te breiden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb baat bij proven technology/componenten. Anders kan ik dagelijks aan de slag :-).
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik te weinig ervaring in en ik weet dus niet wanneer ik de boel aan het slopen ben.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag reactie op onderstaande wish-list. Is dit een goede keuze, kan het beter voor dezelfde prijs en is dit een goede configuratie?
Op de eerste plaats: fijne feestdagen.
Mijn zoons willen beide een nieuwe game-systeem kopen. Ik heb me verdiept in de BBG's, veel gelezen en daarna een lijstje samengesteld. Ik heb jullie advies nodig om te bepalen of ik de juiste componenten heb gekozen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze willen beide gamen, gamen en ...... nog eens gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 1200 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur hebben ze al alhoewel ik advies nodig heb voor een passende monitor op systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus een systeem voor online-games. Veel opslag is niet nodig en anders is dat wel hetgeen wat het meest makkelijk uit te breiden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb baat bij proven technology/componenten. Anders kan ik dagelijks aan de slag :-).
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik te weinig ervaring in en ik weet dus niet wanneer ik de boel aan het slopen ben.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag reactie op onderstaande wish-list. Is dit een goede keuze, kan het beter voor dezelfde prijs en is dit een goede configuratie?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 445,- | € 445,- |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,70 | € 58,70 |
1 | Arctic Freezer i32 | € 28,50 | € 28,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 103,95 | € 103,95 |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 129,95 | € 129,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.193,- |