Ik heb gezocht, maar geen relevante topics gevonden over de Dell Inspiron 15 5000.
Mijn huidige Dell laptop is aan vervanging toe, dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Budget is maximaal 700 euro; ik gebruik de laptop puur voor mijn werk (office, telewerken) of ter ontspanning (surfen, mail, filmpje kijken) maar wel zeer frequent. Ik game er niet op.
Vereiste die ik heb is dat de laptop 15inch is én een SSD van minimaal 256 gb (of 128 + SATA) heeft. Als ik zo rondkijk komt de Dell Insprion 15 5000 wel als een van de beste om de hoek qua prijs kwaliteit:
Intel® Core™ i7 – 7500U processor (4 MB cache, tot 3,50 GHz)
8 GB Single Channel DDR4 2.400 MHz
256 GB Solid State-harde schijf
AMD Radeon™ R7 M445 Graphics 4G GDDR5
Met een vipcode die ik nu heb komt de prijs op ongeveer 720 euro inclusief verzending.
Iemand ervaring met deze laptop of nog tips voor andere vergelijkbare laptops?
Mijn huidige Dell laptop is aan vervanging toe, dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Budget is maximaal 700 euro; ik gebruik de laptop puur voor mijn werk (office, telewerken) of ter ontspanning (surfen, mail, filmpje kijken) maar wel zeer frequent. Ik game er niet op.
Vereiste die ik heb is dat de laptop 15inch is én een SSD van minimaal 256 gb (of 128 + SATA) heeft. Als ik zo rondkijk komt de Dell Insprion 15 5000 wel als een van de beste om de hoek qua prijs kwaliteit:
Intel® Core™ i7 – 7500U processor (4 MB cache, tot 3,50 GHz)
8 GB Single Channel DDR4 2.400 MHz
256 GB Solid State-harde schijf
AMD Radeon™ R7 M445 Graphics 4G GDDR5
Met een vipcode die ik nu heb komt de prijs op ongeveer 720 euro inclusief verzending.
Iemand ervaring met deze laptop of nog tips voor andere vergelijkbare laptops?
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.