Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-07 09:43
Ik heb al een half jaar de Huawei P8 lite en ik Ben er over het algemeen erg tevreden over. Maar één van de dingen die ik wel merken kan is dat de batterij duur ernstig kort is. Als ik dan kijk bij battery en Dan power usage details valt het mij op dat hardware bijna al mijn batterij blijkt te verbruiken. Wat ik dan vooral merk is dat mijn scherm 80% zou verbruiken. Mijn vraag is nou dus, hoe zorg ik ervoor dat mijn batterij langer meegaat want gisteren op 60% brightness was mijn accu op 30% na 2.5 uur screen-on. Een vriend van mij heeft dan een Samsung A3 2016, daar zit 100mah meer in maar zijn accu was nog voor 53% vol na 3.5 uur. Maar bij hem deed software ook meer dan 15% bij hem 30~40%. Hij was dan ook spellen aan het spelen. Ik was enkel een beetje op instagram en op de browser. En was een beetje bezig op whatssapp. Als ik dan kijk bij mijn moeders P8 lite, zie ik dat haar batterij na 2 dagen op 63% is met 30 minuten screen-on time. Dit vind ik nog steeds een realistishere battery percentage Dan wat ik heb. Dus als iemand een mogelijke oplossing hier voor weet, dan zou ik dat graag horen!

Alvast bedankt