Niet gevonden in google, enzo

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Hoi iedereen,

Eerst wil ik uitleggen dat ik html & css op mezelf geleerd heb via youtube filmpjes en code-acedamy en dus een leek, amateur ben.

Ik heb een paar vraagjes op deze moment maar misschien kunnen er ook overal tips gegeven worden. GRAAG, willen jullie dan ook uitleggen hoe ik het uitvoer, of doorverwijzen dat zou echt een pracht van cadeau zijn.

In ieder geval hier de vragen:

1) Deze site: *snip*, was bij mijn vorige webhost, ik heb alle files er gedelete maar deze komt nog steeds in google. Hoe verwijder ik alles hiervan in google en misschien nog andere restanten?

2) Ik heb een domein registrar bij GoDaddy voor ik 000webhost kende, *snip* is the registar. De nameservers zijn gelinkt bij webhost. Toch vind ik niks in google als ik de directe naam *snip* ingeef? Ik denk dat ik allerlei dingen misschien verkeerd heb gedaan. Wat is de correcte methode?

3) ik kan echter gevonden worden door *snip* & www.*snip* (deze beschrijving is degene in mijn code en degene die ik wil behouden) te typen in google maar er zijn verschillende beschrijvingen in de title, wat kan ik hieraan doen? En is het de bedoelingen dat deze beide verschijnen?

Wie kan me helpen? En hoe kan ik jouw terughelpen met iets?

Daarnaast zoek ik ook naar betaalbare ontwerpen voor zowel website als voor videokanaal(logo, avatar, banner, favicon, ...) die bij elkaar passen en dus aan brandawareness doen. Iemand tips hoe hieraan te geraken? Ik ben startend als youtube dus nog erg onprofessioneel maar we werken eraan en daarom had ik graag gehoord hoe ik dat kan doen van mensen die er meer van weten. Alvast enorm bedankt!

Gelukkige kerst en nieuwer jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 25-12-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1) Begin eens met 404's te serveren als je dat nog niet doet. Verder kun je gewoon removal requests indienen.

2) Heb je je site al überhaupt gemeld bij Google? Heb je inkomende links? Sitemaps? Robots.txt op orde? Er zijn 1001 dingen die je kunt/moet doen, je kunt van ons niet vewachten dat we hier je handje gaan vasthouden. Er is méér dan genoeg over te vinden (ook op Google zélf).

3) Uh, dat is iets waar jij alleen antwoord op kunt geven. Wil je gevonden worden op die titels of niet? Zo nee, pas je titels aan, zo ja: mooi toch? En je doelt met "beide verschijnen" op de www en www-loze versie? Dat kun je gewoon instellen. Verder is 't redelijk gebruikelijk een 301 redirect te doen naar de versie die je wil (van www naar www-loos dus of vice versa).

Het gros van de zaken is prima te regelen met de webmaster tools; verdiep je daar eens in ;)
Crust schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:28:
maar misschien kunnen er ook overal tips gegeven worden. GRAAG, willen jullie dan ook uitleggen hoe ik het uitvoer, of doorverwijzen dat zou echt een pracht van cadeau zijn.
Nee, sitechecks staan we hier niet toe ;)
Wie kan me helpen? En hoe kan ik jouw terughelpen met iets?
Uh: nee. Kan iemand even...? en/of werving zijn hier niet toegestaan. Precies waarom Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! bovenaan dit forum staat te prijken.
Daarnaast zoek ik ook naar betaalbare ontwerpen voor zowel website als voor videokanaal(logo, avatar, banner, favicon, ...) die bij elkaar passen en dus aan brandawareness doen. Iemand tips hoe hieraan te geraken?
Ook dat is hier niet de bedoeling: Waar vind ik...?. Zoeken kun je prima zelf. Kun je niets vinden van je gading dan kun je 't uitbesteden en daarvoor verwijs ik je naar de vorige links ;-)

Tot slot is 't niet de bedoeling met linkjes naar je site te strooien; je kunt je probleem prima beschrijven / duidelijk maken door 't gewoon te omschrijven. Spam (al dan niet bedoeld / verkapt) wordt ook niet op prijs gesteld hier ;)
Gelukkige kerst en nieuwer jaar.
Jij ook :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 25-12-2016 15:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.