Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AC of N?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gangsterboy030
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09-2023
Mijn vraag
Hoe check ik of ik een AC of een N netwerk heb?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ingebouwde wifi kaart heeft er vrij weinig mee te maken

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb voornamelijk alleen maar gevonden hoeveel sneller AC is en dat het met 8 threads werkt en blabla, maar ik kan nergens vinden hoe ik check wat ik heb?

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 22:56
Kijken bij de specs van de router...

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Idd gewoon even bij de specs van je router kijken, bij de verbindingsinfo van je telefoon/laptop/... wat er staat of googlen hoe je achter deze wel heel simpele vraag kan komen ;)

Fixing things to the breaking point...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ingebouwde wifi kaart heeft er vrij weinig mee te maken
Nee, je kaart heeft helemaal niets te maken met de WiFi-standaarden die het ondersteunt 8)7

Een verbinding tussen twee apparaten wordt bepaald door hoogste gemeenschappelijke standaard die ze ondersteunen. Als je wilt weten welk standaard je nu kunt gebruiken moet je dus weten welke twee apparaten je hebt.

Niet zo'n lui aarsch zijn dus en opzoeken exact welk WiFi NIC ingebouwd is in jouw computer en welk WiFi AP je hebt. Waarschijnlijk kun je dan zelf de specs vinden, zo niet post hier en wij kunnen meekijken met je. Zonder die info hebben we geen glazen bol ofzo :o

Trouwens, dat zegt alleen wat mogelijk is, niet waar je nu op draait. Er zijn verschillende manieren om dat te achterhalen, maar die hangen af van je besturingssysteem (relevante software...). Wil je hulp, neem dan tenminste de moeite de vragen in onze templates te beantwoorden.

Oslik blyat! Oslik!