Oplichter "Tweaker" thomaskor

Pagina: 1
Acties:
  • 3.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cas90
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 12:39
Hallo,

Ik zou jullie graag er op willen attenderen dat de "Tweaker" Thomaskor uit knip*geen NAW gegevens! een oplichter is. Hij reageert erg snel, je krijgt ook een andres, maar als je vervolgens hebt afgesproken word er niet meer gereageerd en sta je voor nop aan de deur.

Hoop dat jullie er wat mee en aan kunnen doen!

[ Voor 10% gewijzigd door InFamous op 24-12-2016 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:27

InFamous

excommunicado

Ik heb het adres er even uit geknipt, de kans dat het adres een legitiem adres is, is nogal klein.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:01
Dan ga ik maar even aangifte doen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Heb je eigenlijk iets betaald of opgestuurd?
Je kan niet roepen dat je bent opgelicht als je niets betaald hebt of opgestuurd hebt lijkt mij.
Dat hij je voor een dichte deur laat staan is uiteraard wel onbeschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Gadgeteer schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:39:
Heb je eigenlijk iets betaald of opgestuurd?
Je kan niet roepen dat je bent opgelicht als je niets betaald hebt of opgestuurd hebt lijkt mij.
Dat hij je voor een dichte deur laat staan is uiteraard wel onbeschoft.
Ik heb geld betaald ja, wacht het in elk geval even een week af en mocht ik dan nog niks binnen hebben gehad ga ik aangifte doen.

Sowieso had ik zelf beter moeten kijken, 18 Dec geregistreerd, geen feedback, zeer goedkoop.
Maarja de eerste keer in 10 jaar internet aankopen dat ik mogelijk ben opgelicht.

Wacht het in elk geval nog even af, kan hem toch geen berichten versturen want hij is al gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Iets meer info ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Cas90 = DeadKnight? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik begrijp er ook niks van :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Nee, thomaskor had verschillende advertenties waarschijnlijk nog een gedupeerde.

Ik had in elk geval betaald voor deze telefoon.

V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 64GB Grijs

Zoals je ziet staat hij de volgende dag gewoon weer te koop..

[ Voor 35% gewijzigd door DeadKnight op 27-12-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Maar Cas90 is verder niet benadeeld begrijp ik?
Is dit nu wat ze noemen een topic kapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadKnight
Gadgeteer schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:11:
Maar Cas90 is verder niet benadeeld begrijp ik?
Is dit nu wat ze noemen een topic kapen?
Topic kapen?

Ik geef alleen aan dat ik ook door 'thomaskor' ben benadeeld.
Volgens mij zijn er namelijk meerdere mensen door hem oplicht sinds hij 10 advertenties heeft gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 23:18
Juist een erg nuttige bijdrage van DeadKnight, dat geeft tenminste aan dat er meer slachtoffers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

DeadKnight schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:08:
[...]

Nee, thomaskor had verschillende advertenties waarschijnlijk nog een gedupeerde.

Ik had in elk geval betaald voor deze telefoon.

V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 64GB Grijs

Zoals je ziet staat hij de volgende dag gewoon weer te koop..
Betaald en niet gekregen dus. Meer info mag wel hier hoor.
Wij moeten maar raden wat er gebeurt is ?
Geldt ook aan TS !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hackus schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:59:
[...]

Betaald en niet gekregen dus. Meer info mag wel hier hoor.
Wij moeten maar raden wat er gebeurt is ?
Geldt ook aan TS !
Nog voordat je om 'meer info' vroeg had ie al gezegd dat hij had betaald... Je hoeft niet te raden, maar lezen mag wel ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Chester schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:02:
[...]

Nog voordat je om 'meer info' vroeg had ie al gezegd dat hij had betaald... Je hoeft niet te raden, maar lezen mag wel ;)
Wat is er met TS zijn zaak dan, vertel dat eens. Als je een topic maakt, of ook gaat posten als slachtoffer, mag er wel meer verteld worden.

Wanneer is er geld overgemaakt.........etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Is dit weer 'onze vriend' uit Den Haag? Dat idee krijg ik altijd als ik een oplichter uit Den Haag zie op Tweakers. Die heeft al wel meerdere keren wat geprobeerd.
DeadKnight schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:44:
Dan ga ik maar even aangifte doen :-(
Aangifte heeft weinig zin voor jezelf. Misschien leuk voor de statistieken, maar de politie doet en kan er weinig mee. Niet in de laatste plaats omdat het allereerst een civielrechtelijke aangelegenheid is. Jij hebt betaald, maar niet geleverd gekregen.

Geloof mij, ik heb dit ook meegemaakt.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cas90
Sorry voor de verlate reactie en toelichting.
Met deze persoon was het al lastig afspreken, dit werkte al een beetje argwaan op. Ik heb een afspraak gemaakt maar kreeg geen bevestiging. Hij heeft een aantal dagen niks van zich laten horen de advertentie was inmiddels verwijderd, ik heb hem toen nog bericht dat ik hem aan ging geven en dat ik het onbeschoft vond. Toen ik nogsteeds nog steeds geen antwoord kreeg en hij nog wel actief was met nieuwe advertenties, wist ik genoeg. Ik toen dit topic aangemaakt in de hoop dat er niet nog meer mensen de dupe werden van dit soort mafklappers.
Ex Nunc schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:08:
Is dit weer 'onze vriend' uit Den Haag? Dat idee krijg ik altijd als ik een oplichter uit Den Haag zie op Tweakers. Die heeft al wel meerdere keren wat geprobeerd.
En helaas met succes....
Ik heb dit keer geluk gehad, omdat ik er op stond om het op te halen. Ik ben al een keer opgelicht en heb er wel van geleerd... Als ik tegenwoordig wat koop boven de 50 euro, haal ik het op.

Wat ik mij altijd afvraag, hoe komen ze toch steeds weer aan nieuwe of bestaande rekeningen? Kan de politie in combinatie met de banken niks doen aan de hand van het IBAN nummer? Ik denk dat er aardig wat aangiftes binnen komen per week, en dat uiteindelijk er wel miljoenen in om gaan.

Ik hoop dat de aangiftes in tegenstelling tot mijn ervaringen, dit keer wat opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
Opzich een goed topic daar er dus ook mensen zijn die daadwerkelijk zijn opgelicht maar als ik het goed begrijp is Cas90 dus niet opgelicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
cas90 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:19:

Wat ik mij altijd afvraag, hoe komen ze toch steeds weer aan nieuwe of bestaande rekeningen? Kan de politie in combinatie met de banken niks doen aan de hand van het IBAN nummer? Ik denk dat er aardig wat aangiftes binnen komen per week, en dat uiteindelijk er wel miljoenen in om gaan.
Money mules... Vraag een goedgelovig persoon of 'ie wat geld voor je wilt opnemen dat jij op zijn rekening stort (want je pasje doet het niet of zo)... Of laat een zwerver een bankrekening openen in ruil voor een pakje sigaretten... Mogelijkheden te over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:38
mcDavid schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Money mules... Vraag een goedgelovig persoon of 'ie wat geld voor je wilt opnemen dat jij op zijn rekening stort (want je pasje doet het niet of zo)... Of laat een zwerver een bankrekening openen in ruil voor een pakje sigaretten... Mogelijkheden te over.
Of natuurlijk gewoon de bekende driehoekscam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Even een update van mijn kant, heb momenteel mailcontact met thomaskor.

Hij geeft aan dat hij geen oplichter is en mijn pakketje volgende week opstuurt, ben benieuwd!

Post wel even wanneer ik het pakketje heb binnen gehad incl telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Dus er is een tweakers als oplichter betiteld maar die persoon heeft nog niemand opgelicht?

Dat het enorm slordig is dat hij zolang wacht met opsturen, is natuurlijk wel een feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ongelofelijk dat dit soort topics nog open staan. TS is niet opgelicht en DeadKnight moet nog afwachten, beetje voorbarig om iemand al te beschuldigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Deadknight Update misschien hoe het is afgelopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 19:40
cas90 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:19:
Sorry voor de verlate reactie en toelichting.
Met deze persoon was het al lastig afspreken, dit werkte al een beetje argwaan op. Ik heb een afspraak gemaakt maar kreeg geen bevestiging. Hij heeft een aantal dagen niks van zich laten horen de advertentie was inmiddels verwijderd, ik heb hem toen nog bericht dat ik hem aan ging geven en dat ik het onbeschoft vond. Toen ik nogsteeds nog steeds geen antwoord kreeg en hij nog wel actief was met nieuwe advertenties, wist ik genoeg. Ik toen dit topic aangemaakt in de hoop dat er niet nog meer mensen de dupe werden van dit soort mafklappers.

[...]

En helaas met succes....
Ik heb dit keer geluk gehad, omdat ik er op stond om het op te halen. Ik ben al een keer opgelicht en heb er wel van geleerd... Als ik tegenwoordig wat koop boven de 50 euro, haal ik het op.

Ik hoop dat de aangiftes in tegenstelling tot mijn ervaringen, dit keer wat opleveren!
DeadKnight schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:13:
Even een update van mijn kant, heb momenteel mailcontact met thomaskor.

Hij geeft aan dat hij geen oplichter is en mijn pakketje volgende week opstuurt, ben benieuwd!

Post wel even wanneer ik het pakketje heb binnen gehad incl telefoon.
Kunnen jullie een update geven?
We zijn wel benieuwd namelijk...

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cas90
Hackus schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:57:
Ongelofelijk dat dit soort topics nog open staan. TS is niet opgelicht en DeadKnight moet nog afwachten, beetje voorbarig om iemand al te beschuldigen.
Gadgeteer schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:17:
Dus er is een tweakers als oplichter betiteld maar die persoon heeft nog niemand opgelicht?

Dat het enorm slordig is dat hij zolang wacht met opsturen, is natuurlijk wel een feit.
Dit is het zelfde als: jullie zien een winkeldief iets uit de verpakking halen en weg moffelen, maar is de winkel nog niet uit... Hij ziet dat jullie het gezien hebt en legt het snel weer terug... Dus volgens jullie is de beste man onschuldig want hij heeft niks gestolen?!?
Volgens mij werkt het niet zo en daarom heb ik een melding gemaakt.

Ik weet dat de desbetreffende personen die met hem contact hebben gehad een DM van Tweakers hebben gekregen en hij is geband.

Als deadknight z'n reactie heeft geplaatst denk ik dat ie wel dicht kan ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

cas90 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:22:
[...]

[...]

Dit is het zelfde als: jullie zien een winkeldief iets uit de verpakking halen en weg moffelen, maar is de winkel nog niet uit... Hij ziet dat jullie het gezien hebt en legt het snel weer terug... Dus volgens jullie is de beste man onschuldig want hij heeft niks gestolen?!?

Ik weet dat de desbetreffende personen die met hem contact hebben gehad een DM van Tweakers hebben gekregen en hij is geband.

Het licht aan beknopte informatie hier.
Ik begrijp dat jij iets wou afspreken en dat hij af zei, of jij voor dichte deur stond ?
Dat is de start van het topic, en daar reageer ik op. Ineens komt er nog iemand bij die weer zegt dat hij geen oplichter is en nog post afwacht en hier hoor je niks meer van.

Kijk als er iets mis is, dus jij bent je geld kwijt en je mag/kunt het niet ophalen of er wordt niks gestuurd
aan jou, maakt de zaak anders.
Als ik voor iedereen die een afspraak afzegt een topic open.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
cas90 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:22:
[...]

[...]

Daarop inhakend.. is een poging tot winkeldiefstal strafbaar?

Ik denk, wanneer je signalen ziet van een mogelijk oplichter, je het beste even een modje kunt tippen of de rapporteer knop kunt intammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:54
Misschien kan Cas90 even precies uitleggen wat er gebeurd is met een tijdlijn erbij.
Wat wilde je kopen, wanneer had je voor het eerst contact en hoe en wanneer voor het laatst.

Dit is weer zon topic waar alleen geschreeuwd wordt dat iemand is opgelicht zonder toelichting, misschien kan een mod dit topic sluiten als er geen informatie vrij komt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We blijven maar om de hete brei heendraaien. Er is nog steeds geen onomstotelijk bewijs van oplichting, er wordt weer een hoop geroepen waardoor dit topic weer erg naar een schandpaaltopic neigt.
Voorlopig dus dicht. Mocht TS nieuwe info hebben, dan weet kan hij ons even een DM sturen en zetten we het topic weer open.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.