Temperatuur P3 450

Pagina: 1
Acties:

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
ik net van iemand zo'n info progje over je pjoetjer gekregen.....ik ff runnen......

kijk ik bij m'n cpu temp...WTF 53 graden....:(..en da was ongeveer idle...gewoon windows en een i-net pagina + icq open.....

heeeel toevallig heb ik vrijdag 2 koelers in m'n kast gebouwd (om mijn nieuwe proc te gaan oc-en) ik den ik zet er 1 aan......hij zit zeg maar boven op de kast boven de proc.....ik met m'n stomme kop ook nog verkeerd om erop....hij zuigt dus van buiten naar binnen en blaast op de proc....nu is proc 40 graden....:)

1) wtf maakt mijn pIII 450 zo warm. Keb een ongetweaked systeem:?

2) koelertje werkt lekker :)zelfs als ie verkeerd om zit....gewoon 92 mm koelertje *D

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmm
ik denk dat ik het al weet, jij hebt zon smetsers kast waar de voeding VOOR de porc hangt

dus de cooler kan niet zo goed verse lucht krijgen....

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ten eerste een felicitatie met je geweldig duidelijke topictitel, verder zijn die waarden waarschijnlijk niet correct, ik moest laatst een p3 800 bouwen een een progje om temps te lezen gaf aan dattie 81 graden was en onder load werdt ie opeens 75 graden...

Verwijderd

ik heb ook een p3 op een DFI, en die is altijd 50 tot 55 graden, maar dan doet ie nog niet eens zo gek, maar met warm weer zet ik een paar extra fans aan ja

En inderdaad, die proc zit nogal lomp ingebouwd, en krijgt standaard wat weinig lucht, daarom heb ik m'n voeding ook wat verplaatst.

• Tusk
  • Laatst online: 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
* Tusk heeft ook DFI mobo
mijn pc doet ook nie gek ofzo.....viel me alleen op dat da best warm is vergeleken met mensen die z'n pc 200 mhz ge oc-t hebben en dan nog op 45 graden zitten (met koeling uiteraard, maar dan nog)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Een pIII 450 is een katmai, die dingen worden standaart 50graden ofzo. Echt ver kan je der ook niet mee oc'en hoogstends 600mhz en met geluk 620mhz, hoger heb ik ze niet gezien.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 01 juli 2001 19:21 schreef LopeZ het volgende:
Een pIII 450 is een katmai, die dingen worden standaart 50graden ofzo. Echt ver kan je der ook niet mee oc'en hoogstends 600mhz en met geluk 620mhz, hoger heb ik ze niet gezien.
standaard 50 graden???? wat voor katmai heb jij |:( :r :? de mijne is idle 31c en stressed 35c

iStockphoto

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53
Heb ff je topictitel aangepast naar een wat duidelijkere.

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Op zondag 01 juli 2001 19:46 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

standaard 50 graden???? wat voor katmai heb jij |:( :r :? de mijne is idle 31c en stressed 35c
Standaart met de gewone intelkoeler in ze zwarte kassie? Lijkt me sterk denk dat je de coppermine bedoelt dude

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op zondag 01 juli 2001 20:09 schreef LopeZ het volgende:

[..]

Standaart met de gewone intelkoeler in ze zwarte kassie? Lijkt me sterk denk dat je de coppermine bedoelt dude
Bij mij is het 33 Idle/38 Stressed. Gewone Katmai met een el cheapo Coolermaster koeler erop.

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Ja maar dat is dus niet standaart :) Die zwarte case houd veeel warmte vast, bij me vader zit der 1 in en wordt al snel 50graden.

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Okiz... :) Let maar niet op m'n posts...

Verwijderd

Die dingen geven weinig probs als je onder 55 graden kan blijven, en die van mij doet 600MHz bij 53 graden
Pagina: 1