macbook pro mid 2014

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Beste Tweakers alvast voor iedereen een fijne kerst avond.

Ik heb volgend probleem ik was een film aan het kijken en opeens werd het zwart scherm en ging het naar het inlog scherm. Toen ik mij terug aanmelden was het precies of de macbook heropgestart was en dat er dingen gebeurde voor 30 sec dat ik niet deed op het scherm???
Ook heb ik al een paar maanden dat ik 2 wachtwoorden moet invoeren als ik de macbook opnieuw opstart, het eerst inlog scherm mijn iCloud wachtwoord en dan gaat hij naar identiek het zelfde scherm en moet ik mijn macbook wachtwoord scherm invoeren ? Is dit normaal ??

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat laatste komt door FileVault, je schijf is versleuteld. Dat is normaal en standaard ingeschakeld sinds Sierra is uitgekomen. Als automatisch aanmelden uit staat moet je ook je user ontgrendelen.

Ook worden programma's automatisch hervat als je afsluit of opnieuw opstart (bewust of onbewust) tenzij je dit vinkje uit zet als je afsluit of herstart.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
nelizmastr schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:04:
Dat laatste komt door FileVault, je schijf is versleuteld. Dat is normaal en standaard ingeschakeld sinds Sierra is uitgekomen. Als automatisch aanmelden uit staat moet je ook je user ontgrendelen.

Ook worden programma's automatisch hervat als je afsluit of opnieuw opstart (bewust of onbewust) tenzij je dit vinkje uit zet als je afsluit of herstart.
Bedankt voor het antwoord, ik heb dat idd gedaan maar ik heb er niet bij stilgestaan dat het daar door kwam.