Ziggo internet tv zappen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Mijn vraag:
Ik kijk nu tv via een Android box met Android horizon go app maar dit werkt onhandig en vreselijk slecht en mijn vriendin wil.gewoon kunnen zappen..
Kan dit met een Apple tv? Of is er een andere mogelijk als ik.geen coax naar de tv wil trekken?

Beste antwoord (via Justin_ op 26-12-2016 00:03)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik weet niet hoe een android box precies werkt, maar ik kijk wel eens tv via de ziggo horizon app icm een chromecast . Voordat je kunt tv kijken zijn het wel even wat handelingen (app opstarten, kanaal kiezen, even bufferen, chromecast connectie maken), maar eenmaal gestart kun je wel vrij eenvoudig 'zappen' dmv het snelmenu op je android telefoon (dat menuutje als je van boven naar beneden trekt).

Betere manieren om zonder coax ziggo tv te bekijken heb ik helaas nog niet gevonden. De app is wat dat betreft welvoor verbetering vatbaar, want als die wat sneller en efficiënter werkt zou tv kijken via chromecast best goed moeten kunnen werken.

[Edit] wat evt. ook nog kan is een pc met windows 10 aansluiten op je tv en dan de ziggo windows app gebruiken. Lijkt me dat je dan wel met een draadloos toetsenbord moet kunnen zappen. En je hebt ook remote controls voor de pc die je toetsenbordaanslagen kunt leren voor dit doel.

[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 25-12-2016 23:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat bedoel je met zappen? Letterlijk met een afstandbediening?
Als je echt wilt zappen zit je vast aan een kastje + COAX trekken, Ziggo is helaas gestopt met het activeren van losse smartkaarten waardoor je niet meer iets zelf kan bouwen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 08:43
Ziggo heeft geen Apple TV app. Je kan wel van je telefoon naar AirPlay of Chromecast streamen maar dan kan je nog steeds niet zappen zoals jij bedoelt.

Met bijvoorbeeld KNIPPR (hebben een ATV4 app, maar verder geen ervaring mee) kan je wel de Apple TV afstandsbediening gebruiken om gewoon te kunnen zappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HollowGamer schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:42:
Wat bedoel je met zappen? Letterlijk met een afstandbediening?
Als je echt wilt zappen zit je vast aan een kastje + COAX trekken, Ziggo is helaas gestopt met het activeren van losse smartkaarten waardoor je niet meer iets zelf kan bouwen. :/
Huh? Ziggo is gestopt met verkoop van die dingen, maar je kunt nog prima een CI+ kaart van ze huren hoor :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:40

Emiel1984

Made in NL

Als je niet zo handig bent of het teveel tijd\moeite kost.
Dan moet je naar mijn idee niet moeilijk gaan doen, in dit geval gewoon even zo een kastje of kaart (bij)bestellen bij Ziggo. Scheelt je een Chagrijnige vriendin :p .

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 25-12-2016 11:22 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dion_b schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:13:
[...]

Huh? Ziggo is gestopt met verkoop van die dingen, maar je kunt nog prima een CI+ kaart van ze huren hoor :o
Hebt helemaal gelijk. :+
Maar CI+ Kaart huren via Ziggo is voor mij gelijk aan geen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:20:
Als je niet zo handig bent of het teveel tijd\moeite kost.
Dan moet je naar mijn idee niet moeilijk gaan doen, in dit geval gewoon even zo een kastje of kaart (bij)bestellen bij Ziggo. Scheelt je een Chagrijnige vriendin :p .
Mag je wel even een COAX-kabel trekken.
Zou dan sowieso voor goede kwaliteit gaan, wel wat duurder maar IPTV zal voorlopig (bij Ziggo) nog niet dezelde kwaliteit hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 04:55

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Trek er dan ook gelijk een utp kabel naast, die is altijd nog handig.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik weet niet hoe een android box precies werkt, maar ik kijk wel eens tv via de ziggo horizon app icm een chromecast . Voordat je kunt tv kijken zijn het wel even wat handelingen (app opstarten, kanaal kiezen, even bufferen, chromecast connectie maken), maar eenmaal gestart kun je wel vrij eenvoudig 'zappen' dmv het snelmenu op je android telefoon (dat menuutje als je van boven naar beneden trekt).

Betere manieren om zonder coax ziggo tv te bekijken heb ik helaas nog niet gevonden. De app is wat dat betreft welvoor verbetering vatbaar, want als die wat sneller en efficiënter werkt zou tv kijken via chromecast best goed moeten kunnen werken.

[Edit] wat evt. ook nog kan is een pc met windows 10 aansluiten op je tv en dan de ziggo windows app gebruiken. Lijkt me dat je dan wel met een draadloos toetsenbord moet kunnen zappen. En je hebt ook remote controls voor de pc die je toetsenbordaanslagen kunt leren voor dit doel.

[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 25-12-2016 23:55 ]

Pagina: 1