Hallo, ik heb nu Windows 10 op mijn pc, die wil ik naar een andere pc, maar dit was eerst Windows 8.1, hoe moet ik dit aanpakken?
Alvast bedankt,
Steve
Alvast bedankt,
Steve
[ Voor 6% gewijzigd door D-dark op 24-12-2016 18:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Reepje op 24-12-2016 18:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door D-dark op 24-12-2016 18:57 ]
Pas wel even op met de licenties van 20 euro, want dat zijn vaak MSDN licentiesleutels en die zijn niet voor de losse verkoop. Koop hem gewoon bij een Nederlandse webshop, dan ben je duurder uit...maar ja Windows gebruik je iedere dag.....dus zo duur is het ook weer nietReepje schreef op Saturday 24 December 2016 @ 18:17:
Misschien mag je de windows 8 die je hebt ook niet meenemen naar een nieuwe pc.
Dus dan heb je pech, want een nieuwe windows 10 kost je wel TWINTIG euro, ik snap dat je dat niet zomaar hebt liggen. Dus je bent de sjaak en zit aan windows 8.1 vast, en je zit aan je oude computer vast.
Dat is dan helemaal mooi toch. Die kan je daarvoor gewoon gebruiken.StevePC schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:27:
Tja het is toch altijd leuk om geld te besparen reepje, maar ben student dus kan via slim nog een key krijgen, die kan ik toch op een zelf samengestelde pc zetten neem ik aan?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq