Mijn vraag
Ik ben bezig met een website waar ik een pagina heb waar mensen zich aan kunnen melden voor een lokaal evenement. Hiervoor gebruik ik de ninja forms plugin.
Bij deze plugin kun je ook met kolommen werken door een aangepaste class naam in te vullen.
Bij 2 kolommen kan dat door bij het eerste veld one-half first toe te voegen en bij het tweede veld one-half.
Het probleem is dat bij mobiele weergave dit er niet mooi uit ziet omdat de velden in elkaar gedrukt worden.

Daarom lijkt het mij het beste dat het inplaats van 2 of 3 kolommen, 1 kolom wordt.
Echter lukt het met mijn kennis van webdesign niet om dit voor elkaar te krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MAMP om lokaal de server te draaien.
Wordpress 4.7
Ninja Forms 3.0.20
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel zoekwerk (geen idee waar ik precies naar moet zoeken) op internet en dit:
@media (max-width: 768px) {
.nf-form-cont .one-half{
width: 100%;
clear: both;
float: left;
margin-left: 0;
Het probleem is denk ik dat het nu nog steeds een kolom is met de halve breedte van de volledige pagina en dus niks veranderd. Ik heb echter geen idee hoe een half veld een volledig veld kan worden....
Hopelijk is mijn vraag en de gegeven informatie duidelijk. Bij voorbaat dank
Ik ben bezig met een website waar ik een pagina heb waar mensen zich aan kunnen melden voor een lokaal evenement. Hiervoor gebruik ik de ninja forms plugin.

Bij deze plugin kun je ook met kolommen werken door een aangepaste class naam in te vullen.
Bij 2 kolommen kan dat door bij het eerste veld one-half first toe te voegen en bij het tweede veld one-half.
Het probleem is dat bij mobiele weergave dit er niet mooi uit ziet omdat de velden in elkaar gedrukt worden.

Daarom lijkt het mij het beste dat het inplaats van 2 of 3 kolommen, 1 kolom wordt.
Echter lukt het met mijn kennis van webdesign niet om dit voor elkaar te krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MAMP om lokaal de server te draaien.
Wordpress 4.7
Ninja Forms 3.0.20
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel zoekwerk (geen idee waar ik precies naar moet zoeken) op internet en dit:
@media (max-width: 768px) {
.nf-form-cont .one-half{
width: 100%;
clear: both;
float: left;
margin-left: 0;
Het probleem is denk ik dat het nu nog steeds een kolom is met de halve breedte van de volledige pagina en dus niks veranderd. Ik heb echter geen idee hoe een half veld een volledig veld kan worden....
Hopelijk is mijn vraag en de gegeven informatie duidelijk. Bij voorbaat dank