Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb zo'n 3 weken geleden de samsung ue40j6240 aangeschaft.
Ik dacht alles wel redelijk goed uitgezocht te hebben qua specificaties, echter kom ik er nu achter dat ik (volgens mij) geen enkele keer een reactiesnelheid heb gezien.
De tv gebruik ik redelijk veel voor gamen, en met FIFA (XBOX 360) wil het nog niet echt vlotten, en dit lijkt hem in een kleine lag te zitten.
Kan ook zijn dat ik gewoon slecht speel de laatste tijd, maar het is best vervelend.

Is er iemand die mij de reactiesnelheid van deze tv kan vertellen? Kan hem nergens vinden namelijk.

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr.

Joost

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Kan niet zo snel de inputlag vinden van dit specifieke toestel, maar het lijkt me erg sterk dat het aan de TV ligt samsung tvs staan sowieso bekend om hun lage delay, dus ik zou zeggen practise en step up your game. ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:55
Heb je de game modus al eens aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ambition88 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:48:
Kan niet zo snel de inputlag vinden van dit specifieke toestel, maar het lijkt me erg sterk dat het aan de TV ligt samsung tvs staan sowieso bekend om hun lage delay, dus ik zou zeggen practise en step up your game. ;):P
Ik heb mijn xbox eens aangesloten op mijn pc scherm (ook samsung), en hier ervoer ik nagenoeg geen delay. Daar had ik althans het idee dat het een stuk vloeiender was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fuwor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:05:
Waar kan ik dat vinden op een samsung tv? Ben ondertussen druk bezig met zoeken ook hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fuwor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:05:
Heb de gamemodus gevonden, en het spel loopt weer vlekkeloos. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie dit checken: auto Motion Plus instellingen menu zou een setting ontbreken die op 100Hz modellen aanwezig moet zijn (vlgns mij 'judder reduction' die naast 'blur reduction' aanwezig moet zijn)

Als judder en blur mist heb je blijkbaar geen 100hz tv. Dit volgens een tweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic starter was een nieuwe forum bezoeker en zijn probleem had betrekking op input lag. Dit probleem is opgelost.

Jouw vraag is off-topic dus het is niet de bedoeling om deze hier te stellen. Het zou logischer zijn om deze in een algemeen Samsung topic te stellen of om de topic starter via DM te benaderen. Laatste optie zal waarschijnlijk weinig zin hebben aangezien hij niet meer heeft ingelogd sinds zijn probleem is opgelost.

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.