Ik ben op zoek naar een goede laptop om mee te gamen. Ik ben gebonden aan een budget van om en nabij de 800 euro. Iedere laptop die ik vind lijkt wel een nadeel te hebben. Dit kan het uiterlijk zijn, de gpu of weer de processor. Uiteindelijk lijkt de volgende laptop perfect:
pricewatch: Dell Inspiron 15-7559 (CN95701, Qwerty toetsenbord)
Weet iemand waar ik deze nog kan vinden? Op de site van dell word een nieuwere uitvoering verkocht maar deze is qua uiterlijk verschrikkelijk lelijk (fans aan de achterkant) en 200 euro duurder dan het gelinkte model.
Weet iemand waar ik deze laptop kan vinden? En indien ik hem vanuit engeland of amerika koop (liever niet), waar kan dit het best? En waar moet ik op letten qua adapter/stroom of type toetsenbord? Wat word daar standaard gebruikt door dell? Of wijkt dit niet af?
Ik was overigens van plan om zelf een ssd bij te plaatsen.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.
pricewatch: Dell Inspiron 15-7559 (CN95701, Qwerty toetsenbord)
Weet iemand waar ik deze nog kan vinden? Op de site van dell word een nieuwere uitvoering verkocht maar deze is qua uiterlijk verschrikkelijk lelijk (fans aan de achterkant) en 200 euro duurder dan het gelinkte model.
Weet iemand waar ik deze laptop kan vinden? En indien ik hem vanuit engeland of amerika koop (liever niet), waar kan dit het best? En waar moet ik op letten qua adapter/stroom of type toetsenbord? Wat word daar standaard gebruikt door dell? Of wijkt dit niet af?
Ik was overigens van plan om zelf een ssd bij te plaatsen.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.