Toon posts:

Volume gaat terug naar 0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vervelend!
Als ik MP3's luister (met Winamp, Real of MS) dan hoor ik na ieder nummer niets meer. Na een klik op de Wave-balance heb ik weer geluid. Standaard staat die wave-balance ook op 0.

W2K + Sp2, Terratec DMX Xfire 1024 met nw. drivers. Is spontaan opgetreden, maar gaat helaas niet spontaan weg......

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Heb ik ook een tijdje ineens gehad, ging ook ineens weer weg, heel raar :?, was trouwens ook met win2k en Xfire 1024.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Win opnieuw starten, STANDAARD windows mixer starten, alles goed zetten en dan met Options>exit en niet het kruisje. Daarna win2k afsluiten, pc uit, opnieuw starten en :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, maar heeft niet geholpen ;(
Na reboot staan alle schuifjes in de mixer goed, het eerste WAVje of MP3tje hoor ik nog en bij de tweede moet ik weer op het Wave schuifje klikken (bewegen hoeft niet eens) en dan is er weer geluid.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 02 juli 2001 07:33 schreef Buick het volgende:
Geprobeerd, maar heeft niet geholpen ;(
Na reboot staan alle schuifjes in de mixer goed, het eerste WAVje of MP3tje hoor ik nog en bij de tweede moet ik weer op het Wave schuifje klikken (bewegen hoeft niet eens) en dan is er weer geluid.
Ga dan naar configuration (winamp) > Plugins > Output > Nullsoft WaveOut Plugin (dubbelklikken) > Selecteer "Alt Setting Mode".

Nu wordt het volume door Winamp's eigen plugin geregeld, dan moet het écht goed zijn.

Suc6 en laat aub even weten of het heeft gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ga dan naar configuration (winamp) > Plugins > Output > Nullsoft WaveOut Plugin (dubbelklikken) > Selecteer "Alt Setting Mode".
Nu wordt het volume door Winamp's eigen plugin geregeld, dan moet het écht goed zijn.
Suc6 en laat aub even weten of het heeft gewerkt.
Thanks Ferry, gevonden!
In dat zelfde schermpje van "Alt Setting Mode" zit ook een checkbox "Volume control-Enable" en die stond aan. Deze uitgezet en werken weer! Het aan- en uitzetten van de "Alt Setting Mode" maakte niets uit. Maar thanks 2 u heb ik hem :)
Pagina: 1