Map op Hardisk verdwenen / Recovery Software.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Ik heb in mijn Desktop W10 op een Ssd en 1 WD hd's voor opslag.

De interne WD hd is via Sata gekoppeld.

1 map is totaal verdwenen niet meer zichtbaar, heb niet bewust mappen gisteren
verwijdert alleen data bekeken.

Zowel EaseUs / Raise en Recuva Recovery vinden na een diepte scan van 5 uur
de map niet.

Heb even de pc van het stoom ontkoppeld, weet niet of dit zin heeft was maar een ingeving.

Is er nog iets wat ik kan proberen om deze data/map toch te vinden?

Tks. :)

Beste antwoord (via nec1560 op 25-12-2016 12:41)

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat ik zo begrijp uit je verhaal is inderdaad ook dat je al zoveel met je PC aan het proberen bent geweest met installeren, kopiëren en zoeken dat ik zomaar zie gebeuren dat de locatie waar de data stond al lang en breed (al dan niet deels) overschreven is, en daarom dus niet meer terug valt te halen. In dat geval zou ik van je originelen een nieuwe backup maken (en deze elders bewaren).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
nec1560 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:01:

Zowel EaseUs / Raise en Recuva Recovery vinden na een diepte scan van 5 uur
de map niet.

Tks. :)
Dat is vreemd, is er ook geen ????onbekende????.map die overeenkomt met de map>>grootte>datum>locatie?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Nee helemaal niets, ben nu 300gb aan het copieeren van deze Hd naar een andere in de hoop dat de file toch bovenwater komt.

Heb alle mappen geopende en bekeken, maar nergens deze file te bekenen.

Hardeschijf al gecontroleerd op Fouten alles is goed.

[ Voor 17% gewijzigd door nec1560 op 24-12-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
nec1560 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:39:
Nee helemaal niets, ben nu 300gb aan het copieeren van deze Hd naar een andere in de hoop dat de file toch bovenwater komt.

Heb alle mappen geopende en bekeken, maar nergens deze file te bekenen.

Hardeschijf al gecontroleerd op Fouten alles is goed.
Hm verklaar eens om welke map of hoe het kan dat de map weg is, heb je hem niet gewoon per ongeluk hernoemt?
Je kan op gewijzigde bestanden zoeken, en op tijd ook nog

[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 24-12-2016 11:32 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Ik had een map "downloads" zat ongeveer 10gb data in. Heb alle mappen handmatig gecontroleerd en in geen enkele map is de map downloads of enige inhoud ervan te vinden.

Ben nu nog bezig met Recuvo Profesional scan over een uur kan ik de resultaten bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waarom download je niet gewoon alles opnieuw? Met een beetje verbinding heb je zo je 10GB weer terug.
Of uiteraard een backup terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er is natuurlijik een kans dat het overschreven is. ben je lang niet in die map geweest ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Downloaden is geen enkel probleem maar het was een back up van de laatste 3 jaar met drivers en allerlei programmaas.

Nog een vraag op de WD Storage HD staat de File E:/recycvlebin/1234567 etc etc etc. dit zijn dacht ik bu image data van Windows.

Ben al op zoek geweest hoe je deze kunt deleten, heb van mijn W10 een Marcium BU Image, dus alles was W10 wegschrijft naar de Storage HFD wil ik liefst verwijderen, ben nu toch bezig.

Op het Internet nog geen goede passende oplissing kunnen vinden.

Een ieder van een fijne kerst toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:54

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Heb je niet toevallig een te streng afgestelde virusscanner op je computer staan?

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
nec1560 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:04:
Downloaden is geen enkel probleem maar het was een back up van de laatste 3 jaar met drivers en allerlei programmaas.
Als het een backup was, kan je toch de originelen weer kopieren naar je backup locatie?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat ik zo begrijp uit je verhaal is inderdaad ook dat je al zoveel met je PC aan het proberen bent geweest met installeren, kopiëren en zoeken dat ik zomaar zie gebeuren dat de locatie waar de data stond al lang en breed (al dan niet deels) overschreven is, en daarom dus niet meer terug valt te halen. In dat geval zou ik van je originelen een nieuwe backup maken (en deze elders bewaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
nec1560 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:04:

Nog een vraag op de WD Storage HD staat de File E:/recycvlebin/1234567 etc etc etc. dit zijn dacht ik bu image data van Windows.

Ben al op zoek geweest hoe je deze kunt deleten, heb van mijn W10 een Marcium BU Image, dus alles was W10 wegschrijft naar de Storage HFD wil ik liefst verwijderen, ben nu toch bezig.

Op het Internet nog geen goede passende oplissing kunnen vinden.

Een ieder van een fijne kerst toegewenst.
CMD deltree E:/recycvlebin/1234567

Ook fijne dagen gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Map uiteindelijk gevonden, vannacht nogmaals een Diepscan laten uitvoeren.

Map zat ergens verborgen in een Recyclebin.

Ben wel 4 Macrium Images kwijt met W10 bu, niet zo erg had gisteren nog een nieuwe gemaakt.

Bedankt voor de reacties.

grtz. :)
Pagina: 1