Ik kan m'n oude gameboy color linkkabel niet aansluiten op m'n GBA.Kan ik nu wel met de GBA linkkabel de gameboy color aansluiten dus GBA<>GBC..
Bvd
Bvd
nope, is een bredere plug. bij m'n gbc link kabel kreeg ik wel een klein convertertje voor de gewone gbOp zondag 01 juli 2001 19:39 schreef Morphs het volgende:
Iedereen heeft het alleen maar over de oude Game Boy Color. Maar hoe zit het met de alleroudste gameboy? Heeft die dezelfde kabel als de GBC?
Hmmmz, dat betekent dus dat de oude GameBoy niet met een GBA kan worden verbonden? Lijkt me sterk dat het met die converter wel kan trouwens....Op zondag 01 juli 2001 20:10 schreef weareborg het volgende:
[..]
nope, is een bredere plug. bij m'n gbc link kabel kreeg ik wel een klein convertertje voor de gewone gb
met dat convertertje kan je juist wel je oude gb aan je gbc en dus misschien ook je gba koppelen!Op zondag 01 juli 2001 22:35 schreef Morphs het volgende:
[..]
Hmmmz, dat betekent dus dat de oude GameBoy niet met een GBA kan worden verbonden? Lijkt me sterk dat het met die converter wel kan trouwens....
Goed, maar of het werkt is natuurlijk een tweede. Eigenlijk moet het wel kunnen. Als je bijvoorbeeld tetris zou spelen dan zou het "protocol" van alle soorten gameboys hetzelfde moeten zijn....Op zondag 01 juli 2001 23:05 schreef weareborg het volgende:
[..]
met dat convertertje kan je juist wel je oude gb aan je gbc en dus misschien ook je gba koppelen!
hij past wel en hij doet het ook. ik heb een keer pokemon (jaja) op de gba gespeelt tegen een maat met ook een gba en het werkteOp zondag 01 juli 2001 19:20 schreef weareborg het volgende:
bij mij paste m'n gbc linkkabel gewoon in m'n gba. weet alleen niet of het werkt, maar passen doet t wel.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Hoe wou je dat doen, die GB(A) heeft een ROM nodig waar het programma op staat hoor?Op maandag 02 juli 2001 12:09 schreef CitrusJuicer het volgende:
Effe iets anders over die linkkabel.
Wat ik wel suf vind is dat ze op de doosjes van een spel niet aangeven of je meerdere cardridges nodig hebt om te linken.
Zo dacht ik Krazy Racers te kunnen linken met m'n broertje, maar nee hoor, daar heb je dus nog een Krazy Racers cardridge voor nodig
En ik ga geen 120 piek weer uitgeven ervoor.
Nu maar hopen dat je Mario Kart gewoon kan linken met 1 cardridge.
Weet iemand dat toevallig al?
Verwijderd
Als je een beetje logisch had nagedacht had je toch wel begrepen dat je niet je gameboy kan booten als er geen cartridge inzit?Op maandag 02 juli 2001 12:09 schreef CitrusJuicer het volgende:
Effe iets anders over die linkkabel.
Wat ik wel suf vind is dat ze op de doosjes van een spel niet aangeven of je meerdere cardridges nodig hebt om te linken.
Zo dacht ik Krazy Racers te kunnen linken met m'n broertje, maar nee hoor, daar heb je dus nog een Krazy Racers cardridge voor nodig
En ik ga geen 120 piek weer uitgeven ervoor.
Nu maar hopen dat je Mario Kart gewoon kan linken met 1 cardridge.
Weet iemand dat toevallig al?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oud bericht, maar veel GBA spellen kun je gewoon met 1 cardridge multiplayeren hoor...Op maandag 02 juli 2001 12:33 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Hoe wou je dat doen, die GB(A) heeft een ROM nodig waar het programma op staat hoor?
Of dacht je dat hij via dat kabeltje continu data naar de master-rom staat te transferren?
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq