Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Gisteren heb ik een microset gekocht wat ook geluid kan afspelen via bluetooth. De Kruger&Matz KM1598D. Heel fijn ding, geluid afspelen via bluetooth van mijn mobiel ging ook zonder probleem.
Maar toen wou ik geluid afspelen van mijn laptop, en dat is een ander verhaal.
Ik heb verbinding kunnen maken, het microset staat tussen de bluetooth devices.
Toch wordt de microset niet weergegeven als playback device.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik werk op een HP Elitebook 8570w met windows 7 enterprise.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gevonden dat dit iets te maken zou kunnen hebben met drivers die missen. Iets met a2dp.
En je zou moeten kijken naar de "bluetooth services" van het apparaat. Dit apparaat geeft alleen de services "audio sink" en "remote control" en ik heb beide maar aangevinkt. Geen resultaat.

Alvast heel erg bedankt als iemand de oplossing heeft! Zou het echt heel fijn vinden als ik gebruik kan maken van de goede boxen!

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-01-2017 13:15)

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:43
Staat hier onder "Netwerken" wel verkeerd volgens mij, maar soit...

Windows 7 en HP leveren veel hits op met problemen met Bluetooth. HP heeft zelfs een eigen topic hierover op hun support pagina. Zoals je zelf reeds aangaf, "het zou iets te maken kunnen hebben met drivers", dan kan je misschien op de pagina van HP de nieuwste drivers eens downloaden en installeren. Een beetje inzet kan nooit geen kwaad.

Afbeeldingslocatie: https://bestanimations.com/Holidays/Christmas/xmastree/merry-christmas-animated-tree-1.gif

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:43
Staat hier onder "Netwerken" wel verkeerd volgens mij, maar soit...

Windows 7 en HP leveren veel hits op met problemen met Bluetooth. HP heeft zelfs een eigen topic hierover op hun support pagina. Zoals je zelf reeds aangaf, "het zou iets te maken kunnen hebben met drivers", dan kan je misschien op de pagina van HP de nieuwste drivers eens downloaden en installeren. Een beetje inzet kan nooit geen kwaad.

Afbeeldingslocatie: https://bestanimations.com/Holidays/Christmas/xmastree/merry-christmas-animated-tree-1.gif

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier