Monitor in fysieke winkel bekijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:19
Beste Tweakers,

Ben op zoek naar een nieuwe monitor en daarbij vroeg ik mij af of iemand een fysieke winkel weet waar ik veel verschillende panelen kan bekijken?

Regio Amsterdam/Utrecht.

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Verwijderd

Uit een goede review kun je veel meer halen dan dat je ooit met je eigen ogen kan zien.
Zie bijvoorbeeld productreview: Eizo ColorEdge CG277-BK Zwart review door Kid Jansen

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 09:22
Onzin. Is ook puur voorkeur Mask, dat is bij iedereen anders. Ik vind de winkels van Coolblue en 4launch tof en overzichtelijk, al loop je binnen om even te checken of het je aanstaat.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar die hebben allebei maar weinig staan, een mediamarkt heeft een hoop meer staan. (denk ik).

Goede reviews zijn zeker handig, maar mijn inziens vooral als één goede reviewer meerdere die je overweegt heeft gedaan. TFTCentral bijvoorbeeld is enorm nuttig dan, maar dan moet het wel de monitor zijn waar jij naar kijkt.

Overigens gaat het er uiteindelijk toch om wat je eigen ogen zien.

Verwijderd

Reeker schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:50:
Onzin. Is ook puur voorkeur Mask, dat is bij iedereen anders. Ik vind de winkels van Coolblue en 4launch tof en overzichtelijk, al loop je binnen om even te checken of het je aanstaat.
Natuurlijk is het geen onzin. Hoe wil je dingen als inputlag zien in de winkel. Zelfs iets als backlight bleeding zul je moeilijk kunnen zien. Zelfs iets simpele als kleurweergave is moeilijk te zien met het blote oog. Al helemaal als je niet weet wat de perfecte waarde is. Iets kan er wel beter uitzien, terwijl de kleur afwijking groter is.

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:19
Ook zeker waar qua reviews! Ben vooral benieuwd naar het verschil tussen een goed TN gamepaneel en een goed IPS, dus dat is inderdaad persoonlijke voorkeur en niet alleen met een review te bepalen!
Pagina: 1