Sinds een paar dagen heb ik een TP-LINK 1043ND v3 met standaard firmware (3.16.9 Build 150514 Rel.72381n) draaien, verbonden aan ons UPC modem.
Het instellen ging een beetje stroef, maar alles heeft verbinding.
Het enige wat nu nog niet lekker loopt is dat, op onze telefoons, apps als Netflix en de NOS app enorm traag laden, je zit tot wel 10-20 seconden te wachten voordat er iets in de app verschijnt wat content betreft.
Het surfen via in mijn geval Chrome gaat wel op de goede snelheid, en met de speedtest app van Ookla ziet alles er ook goed uit; 13ms ping, ~40Mbps doen en ~4Mbps up.
Mijn PC zit overigens bedraad aan de router en heeft nergens last van.
Ik denk dat het een instelling is in de router, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen veroorzaken.
Kunnen jullie me een zetje geven in de goede richting?
Dank!
Het instellen ging een beetje stroef, maar alles heeft verbinding.
Het enige wat nu nog niet lekker loopt is dat, op onze telefoons, apps als Netflix en de NOS app enorm traag laden, je zit tot wel 10-20 seconden te wachten voordat er iets in de app verschijnt wat content betreft.
Het surfen via in mijn geval Chrome gaat wel op de goede snelheid, en met de speedtest app van Ookla ziet alles er ook goed uit; 13ms ping, ~40Mbps doen en ~4Mbps up.
Mijn PC zit overigens bedraad aan de router en heeft nergens last van.
Ik denk dat het een instelling is in de router, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen veroorzaken.
Kunnen jullie me een zetje geven in de goede richting?
Dank!