Is het mogelijk om DNET te draaien met maximaal 50% cpu time (bijvoorbeeld) zodat mijn pc niet permanent 100% draait ? dat scheelt in warmte want m'n pc staat in een kuub beton.
Ik dacht dat je ermee gestopt was...
Maar zover ik weet kan dit niet.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Hoi ColdFusion !Op zondag 01 juli 2001 20:50 schreef ColdFusion het volgende:
Ik dacht dat je ermee gestopt was...
Ik ben er ook gestopt, maar als het mogelijk was om je idle in te stellen kon in misschien er weer bij, mijn proc wordt nu 50 graden (moet nog aan speciale koeling werken) en dan is het misschien mogelijk om 'm op halve kracht te laten draaien, is iig wát.
Ahh das mooi:) Ook weer bij ons?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Nog niemand die weet hoe ik em op halve stuwkracht kan laten draaien ? het moet toch mogelijk zijn ?
HmmmOp zondag 01 juli 2001 20:55 schreef ColdFusion het volgende:
Ahh das mooi:) Ook weer bij ons?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik heb toen het pas geleden zo warm was Motherboard monitor (MBM5) gebruikt om bij een te hoge temp M'nOp maandag 16 juli 2001 20:00 schreef FerryHeibrink het volgende:
Nog niemand die weet hoe ik em op halve stuwkracht kan laten draaien ? het moet toch mogelijk zijn ?
Nu bij deze buitentemp wordt ie 50 graden en draaien m'n
Het kan dus wel. (Er zit overigens in Dnet config ook een optie op aan/uit te schakelen bij bepaalde temp, maar die werkt bij mij niet.)
Als je een soort idle programmaatje gebruikt zoals waterfall ofzo, dan neemt die 50% en je koe 50% ... zal wel een stuk schelen denk ik.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Da's niet goed voor de performance, zeker niet in win2k.Op maandag 16 juli 2001 20:24 schreef NightBird het volgende:
Als je een soort idle programmaatje gebruikt zoals waterfall ofzo, dan neemt die 50% en je koe 50% ... zal wel een stuk schelen denk ik.
Dat is geen oplossing voor mij, ik wil echt een 50% max en niet op basis van temperatuur.Op maandag 16 juli 2001 20:12 schreef sverzijl het volgende:
[..]
Ik heb toen het pas geleden zo warm was Motherboard monitor (MBM5) gebruikt om bij een te hoge temp M'nuit te zetten en bij een acceptabele temp weer aan te zetten. Werkte prima. M'n
werd zo'n 20 keer per dag uit en aangezet, maar m'n PC crashte tenminste niet meer door de hitte
Nu bij deze buitentemp wordt ie 50 graden en draaien m'nweer op volle kracht
Het kan dus wel. (Er zit overigens in Dnet config ook een optie op aan/uit te schakelen bij bepaalde temp, maar die werkt bij mij niet.)
Welke performance?Op maandag 16 juli 2001 20:42 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Da's niet goed voor de performance, zeker niet in win2k.
Voor de performance van je koe niet nee
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Algemene systeemperformance. Op deze bak word ook video opgenomen en gecodeerd met mpeg4.Op maandag 16 juli 2001 20:43 schreef NightBird het volgende:
[..]
Welke performance?
Voor de performance van je koe niet nee
Uit je vraagstelling begreep ik dat het je JUIST ging om de warmte.Op maandag 16 juli 2001 20:43 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing voor mij, ik wil echt een 50% max en niet op basis van temperatuur.
Waar gaat het dan wel om ?
Uiteindelijk gaat het wel om warmte maar ik wil niet dat ie op basis van temperatuur aan/uit gaat. Ik wil dat ie permanent half load draait.Op maandag 16 juli 2001 22:38 schreef sverzijl het volgende:
[..]
Uit je vraagstelling begreep ik dat het je JUIST ging om de warmte.
Waar gaat het dan wel om ?
Ik zie alleen wel dat er tot nu toe alleen maar de mogelijkheid is om temperatuur te gebruiken als "twigger" voor het grazen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik hem instel dat ie op een bepaalde temperatuur stopt?
MBM heb ik op dit moment draaien, ik weet niet of MBM ook benodigd is voor de metingen ?
heb het al gevonden
als je dat temp ding aanzet krijg je er een menuutje bij.
misschien een idee van een taakplanner dat ie elk half uur een half uur aan gaat en dan een half uur uit
?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Nee want het aan en uitzetten trekt de systeemperformance omlaag en dat wil ik niet meemaken als ik net met 4MB/S een video opneemOp dinsdag 17 juli 2001 00:22 schreef Geckoo het volgende:
misschien een idee van een taakplanner dat ie elk half uur een half uur aan gaat en dan een half uur uit?
umm dit schiet me net te binnen
[idee mode]
je kan toch in de client instellen dat ie niet kauwt als er een bepaald programma draait. als daar dan dat mpeg4 prog selecteerd dan draait ie altijd maar niet als je aan het capturen bent
[/idee mode]
[idee mode]
je kan toch in de client instellen dat ie niet kauwt als er een bepaald programma draait. als daar dan dat mpeg4 prog selecteerd dan draait ie altijd maar niet als je aan het capturen bent
[/idee mode]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Pagina: 1