Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verzonden items gedeelde mailbox Office365

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Als er een mail word verstuurd vanuit een gedeelde mailbox, komt deze in postvak uit te staan van mijn inbox,en dus niet in de postvak uit van de gedeelde mailbox.

Weten jullie hier een oplossing voor? :?

Mvg, Oktay

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja daar is een oplossing voor. Wat had je al gegoogled?

Werkelijk de eerste hit: [google=Als er een mail word verstuurd vanuit een gedeelde mailbox, komt deze in postvak uit te staan van mijn inbox,en dus niet in de postvak uit van de gedeelde mailbox.] 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Room42 op 23-12-2016 13:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
ff kijken

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 14:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind er en niks mee vandaar mijn vraag aan jullie.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Welke versie gebruik je dan? Want er zijn nogal wat smaken 365, de link die je post gaat uit van een eigen Exchange.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Office2016

• Room42
  • Niet online
Die oplossing werkt ook voor: Microsoft Exchange Online, Outlook 2016, Microsoft Outlook 2013, Microsoft Outlook 2010, Microsoft Exchange Server 2013 Enterprise, Microsoft Exchange Server 2013 Standard, Microsoft Exchange Server 2010 Enterprise, Microsoft Exchange Server 2010 Standard

De oplossing wordt daar gewoon uitgespeld:

[q]• Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit en klik vervolgens op OK.
• Zoek en klik op de volgende registersubsleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\x.0\Outlook\Preferences
- Opmerking De tijdelijke aanduiding x.0 staat voor uw versie van Office (16.0 = Office 2016, 15.0 = Office 2013, 14.0 = Office 2010).
• Wijs Nieuw aan in het menu Bewerken en klik vervolgens op DWORD-waarde.
• Typ DelegateSentItemsStyle en druk op Enter.
• Klik met de rechtermuisknop op DelegateSentItemsStyle en klik vervolgens op Wijzigen.
• Typ 1 in het vak Waardegegevens en klik op OK.
• Sluit Register-editor.
Graag je vorige bericht editen als je wat wilt toevoegen, in plaats van 2x achter elkaar te posten. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 23-12-2016 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat wilt dus niet werken

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:36

Kheos

FP ProMod
ah, en is het dan nu de bedoeling dat wij raden waarom niet? of ga je toch foutmeldingen, screenshots, probleemomschrijvingen... meegeven om ons op weg te helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel heren ik ben inmiddels al geholpen ik had DelegateSentItemsStyle niet goed getypt.

dankjulliewel

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 12:04
Dit is nog makkelijker hoef je niet te kloten met registry, Ik hoop dat je wat van powershell snapt ;)

https://www.slipstick.com...n-exchange-server-cmdlet/

[ Voor 33% gewijzigd door Getto op 23-12-2016 14:19 ]

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:18:
Dankjewel heren ik ben inmiddels al geholpen ik had DelegateSentItemsStyle niet goed getypt.

dankjulliewel
8)7 Ik was nog wel een reg file voor je aan het maken.

Dubbel 8)7 8)7 dat je gaat lopen overtypen terwijl je copy+paste hebt :D

Verwijderd

Topicstarter
indd blind typen gaat soms wat sneller (dacht ik) :P

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 16:55
Regfile is onbetrouwbaar hiervoor, dit dient gewoon op Exchange niveau gedaan te worden dmv Set-Mailbox <mailbox naam> -MessageCopyForSentAsEnabled gedaan te worden.

(met de regkey komt het regelmatig voor dat een item in de Outbox komt te staan ipv in verzonden items. Dit ben ik tegengekomen op meerdere omgeving met meerdere versies van Outlook).
Pagina: 1