Mijn vraag
Ik ben een ontzettende leek op het gebied van computers, en ben op zoek naar een desktop.
Op ArcticSecrets.nl heb ik een samenstelling gemaakt met een budget van €1600,-. Dit is zonder monitor, muis of toetsenbord. Deze heb ik nog, maar zijn in de toekomst wel aan vervanging toe.
Wat ik zoek is een plug&play machine. Ik wil niks in elkaar hoeven zetten, of met gereedschap in de weer moeten gaan.
Wat ik fijn vond van ArcticSecrets, is dat het dus gaat om een plug&play, met (waar mogelijk) de CPU en GPU overclocked, en de BIOS geupate.
Voor een leek klinkt dit allemaal heel aantrekkelijk, maar misschien hebben jullie er een andere kijk op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik wil gaan doen met de PC is voornamelijk grafisch zwaardere spellen spelen. Denk aan:
- The Witcher 3
- GTA 5
- Fallout 4
- Skyrim (Zwaar gemod)
Natuurlijk wil ik deze spellen op een zo hoog mogelijke kwaliteit spelen, met een FPS van zo dicht mogelijk bij de 60.
Ik ben niet van plan om snel naar een 4K monitor te gaan kijken. Dus het gaat vooral om 1080 resolutie, of 1440, als de build dat toelaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hierbij mijn build, en de prijzen.
CASE: Coolermaster Masterbox 5
CPU: Intel Core i5 6600K
GPU: Nvidia Geforce GTX 1070 8GB
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz DDR4
MOBO: ASUS Z170 Pro Gaming
VENT: Be Quiet! Pure Rock
VOEDING: Corsair 650W RM650X
MEM 1: Seagate Barracuda 1TB HDD
MEM 2: Samsung 850 Evo 250GB SSD
WIFI: TPLINK 300MBps
Voor deze build betaal ik €1499,-
Hiervoor word dus alles in elkaar gezet, overclocked, en geinstaleerd.
Ook zit er 3 jaar garantie bij, en een muismat..
Ik weet niet of dit mag, maar hierbij een link naar de website en mijn build:
https://goo.gl/Ra7wYt
Ben benieuwd wat jullie kijk hierop is! Hoor het graag
Groeten!
...
Ik ben een ontzettende leek op het gebied van computers, en ben op zoek naar een desktop.
Op ArcticSecrets.nl heb ik een samenstelling gemaakt met een budget van €1600,-. Dit is zonder monitor, muis of toetsenbord. Deze heb ik nog, maar zijn in de toekomst wel aan vervanging toe.
Wat ik zoek is een plug&play machine. Ik wil niks in elkaar hoeven zetten, of met gereedschap in de weer moeten gaan.
Wat ik fijn vond van ArcticSecrets, is dat het dus gaat om een plug&play, met (waar mogelijk) de CPU en GPU overclocked, en de BIOS geupate.
Voor een leek klinkt dit allemaal heel aantrekkelijk, maar misschien hebben jullie er een andere kijk op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik wil gaan doen met de PC is voornamelijk grafisch zwaardere spellen spelen. Denk aan:
- The Witcher 3
- GTA 5
- Fallout 4
- Skyrim (Zwaar gemod)
Natuurlijk wil ik deze spellen op een zo hoog mogelijke kwaliteit spelen, met een FPS van zo dicht mogelijk bij de 60.
Ik ben niet van plan om snel naar een 4K monitor te gaan kijken. Dus het gaat vooral om 1080 resolutie, of 1440, als de build dat toelaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hierbij mijn build, en de prijzen.
CASE: Coolermaster Masterbox 5
CPU: Intel Core i5 6600K
GPU: Nvidia Geforce GTX 1070 8GB
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz DDR4
MOBO: ASUS Z170 Pro Gaming
VENT: Be Quiet! Pure Rock
VOEDING: Corsair 650W RM650X
MEM 1: Seagate Barracuda 1TB HDD
MEM 2: Samsung 850 Evo 250GB SSD
WIFI: TPLINK 300MBps
Voor deze build betaal ik €1499,-
Hiervoor word dus alles in elkaar gezet, overclocked, en geinstaleerd.
Ook zit er 3 jaar garantie bij, en een muismat..
Ik weet niet of dit mag, maar hierbij een link naar de website en mijn build:
https://goo.gl/Ra7wYt
Ben benieuwd wat jullie kijk hierop is! Hoor het graag
Groeten!
...