Ik zoek een?
Televisie van 40 inch
Wat is je budget?
onder de 600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series op netflix en eventueel blueray of 4k resolutie. Wellicht wat casual gamen(geen fps)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zoek al een tijdje voor een tv maar ik ben tot nu toe nog geen tegen gekomen die ik graag zou willen. Welke ik wel op het oog heb: pricewatch: Philips 43PUS6401 Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Even een uitleg: ik gebruik nu een 24 inch beeldscherm van 140hz voor het kijken van films.
Dat is veel te klein. Ik zou graag een groter scherm willen.
De afstand van tv en waar ik zit is ongeveer 2 meter. En word aan de muur gemonteerd.
Ik lees dat 4k op 40 inch alleen zichtbaar is op een kleine afstand. Daarom had ik dus 4k op het oog.
Ik zie dat die 4k schermen helaas allemaal 50hz gebruiken. Ook zou ik graag ambi light met mijn hue lampen willen pairen.
Dus op een rijtje:
• 40-43 inch
• 50h >
• 4k? of Full HD
• Ambi-light voor philips hue
Is dit mogelijk voor onder 600 euro? Heeft iemand een idee?
Televisie van 40 inch
Wat is je budget?
onder de 600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series op netflix en eventueel blueray of 4k resolutie. Wellicht wat casual gamen(geen fps)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zoek al een tijdje voor een tv maar ik ben tot nu toe nog geen tegen gekomen die ik graag zou willen. Welke ik wel op het oog heb: pricewatch: Philips 43PUS6401 Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Even een uitleg: ik gebruik nu een 24 inch beeldscherm van 140hz voor het kijken van films.
Dat is veel te klein. Ik zou graag een groter scherm willen.
De afstand van tv en waar ik zit is ongeveer 2 meter. En word aan de muur gemonteerd.
Ik lees dat 4k op 40 inch alleen zichtbaar is op een kleine afstand. Daarom had ik dus 4k op het oog.
Ik zie dat die 4k schermen helaas allemaal 50hz gebruiken. Ook zou ik graag ambi light met mijn hue lampen willen pairen.
Dus op een rijtje:
• 40-43 inch
• 50h >
• 4k? of Full HD
• Ambi-light voor philips hue
Is dit mogelijk voor onder 600 euro? Heeft iemand een idee?
Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro