Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb van mijn werkgever een Apple Watch 2 gehad maar ik ben zelf geen apple gebruiker (ons bedrijf pushed me wel die kant op)

ik zelf heb net vorige week mijn abo verlengd met een Galaxy S7 welke mij tot nu toe erg bevalt.
Maar nu zit ik dus met het dillema de apple watch 2 verkopen? of toch de basis functies gaan gebruiken?

Ik wil al een tijdje een smartwatch en wat meer aan me gezondheid gaan doen doormiddel van meer te bewegen en dit te registreren via een smartwatch.

maar de vraag is dus : een apple watch 2 gebruiken zonder iphone? is dat wel handig/slim of niet?
en vraag 2 dan toch verkopen of alleen de basis functies gebruiken?

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 23-12-2016 13:52 . Reden: Onnodig bold gebruik verwijderd ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik geef het topic even een schopje richting: iPods, iPhones & iTunes. Aangezien daar meer topics staan over de Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Apple watch is niet te gebruiken zonder iPhone. Je komt al niet door het activatie proces namelijk.

Ik zou hem lekker verkopen en voor een Samsung Gear S3 gaan (of een Tag Heuer Connected als je budget het toelaat)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat gaat niet werken, ik raad je aan om hem te verkopen in Vraag & Aanbod. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
Of zeg tegen je werkgever, mooi man maar dit werkt niet met mijn privé telefoon, doe mij er maar een zakelijke abbo bij met een iPhone en bedankt en een goeie kerst

Of welke maat is het en kleur en bandje? Ik zoek er nog 1 voor mijn vriendin :)

[ Voor 21% gewijzigd door SpoekGTi op 24-12-2016 19:19 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb hem ook verkocht na het raadplegen van mijn werkgever die het geen probleem vond dank jullie voor jullei antwoorden

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Pagina: 1