Ik ben op zoek naar een wireless gaming headset, die ik ook voor dagelijks gebruik op het werk kan gebruiken om muziek te luisteren.
Mijn eisen:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Active noise cancelling
- Makkelijk oplaadbaar, ook op andere locaties dan thuis
- Bluetooth voor het afspelen van muziek
Mijn zoektocht heeft me tot de volgende twee kandidaten gebracht:
Turtle Beach Elite 800
Pros:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Bluetooth
Cons:
- De knoppen aan de zijkant schijnen redelijk makkelijk in te drukken waardoor liggen op de bank er voor zou kunnen zorgen dat je ongewild knoppen indrukt.
- Opladen kan alleen via de stand, en die heb ik op mn werk of in het vliegtuig natuurlijk niet bij me.
Steelseries Siberia 840
Pros:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Oplaadbaar doormiddel van het vervangen van een accu. Deze accu's schijnen hetzelfde te zijn als een bepaalde Samsung telefoon dus daar zou ik een aparte oplader voor kunnen kopen.
- Bluetooth
Cons:
- Geen active noise cancelling
Beide zijn dus niet perfect. Zijn er nog andere headsets die aan mijn eisen voldoen of wordt het een compromis sluiten?
Mijn eisen:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Makkelijk oplaadbaar, ook op andere locaties dan thuis
- Bluetooth voor het afspelen van muziek
Mijn zoektocht heeft me tot de volgende twee kandidaten gebracht:
Turtle Beach Elite 800
Pros:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Bluetooth
Cons:
- De knoppen aan de zijkant schijnen redelijk makkelijk in te drukken waardoor liggen op de bank er voor zou kunnen zorgen dat je ongewild knoppen indrukt.
- Opladen kan alleen via de stand, en die heb ik op mn werk of in het vliegtuig natuurlijk niet bij me.
Steelseries Siberia 840
Pros:
- Wireless
- Over-ears
- PS4 compatible
- Oplaadbaar doormiddel van het vervangen van een accu. Deze accu's schijnen hetzelfde te zijn als een bepaalde Samsung telefoon dus daar zou ik een aparte oplader voor kunnen kopen.
- Bluetooth
Cons:
- Geen active noise cancelling
Beide zijn dus niet perfect. Zijn er nog andere headsets die aan mijn eisen voldoen of wordt het een compromis sluiten?
[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 23-12-2016 11:09 ]