Davilex Acoount 2000 backup openen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 607 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie Cosie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2023
Beste forum-leden,

Ik ben op zoek naar een Davilex Account versie tussen 8.0.0 en 9.0.0.
Helaas kan ik de backup-bestanden op de gecrashte computer niet openen. De oorzaak is dat deze bestanden van het formaat *.daa zijn en niet van het formaat *.dbb.
Davilex Account 2000 kan alleen *.daa bestanden openen, vanaf ongeveer versie 9.0.0 niet meer.
Davilex Business versie 9.0.12 kan alleen *.dbb bestanden openen helaas, ik kwam hier achter na deze versie te hebben geïnstalleerd.

Het schijnt (volgens een eerder geplaatste topic) dat Davilex Business versie 9.0.6 of 9.0.8 een optie 'Oude administratie Importeren' heeft (menu Bestand -> Oude administratie importeren), dus als iemand deze versie toevallig heeft?

Heeft een van jullie nog een Davilex versie 8.0.0 (of rond deze versie) op cd / ISO-bestand / RAR in bezit? Ik weet dat deze versie wel heel erg oud is en stamt uit ongeveer het jaar 2002, maar ja je weet nooit, niet geschoten is.... :)

Vrgr, Max
...

Windows 7 (Davilex draait met XP - SP3 compatibiliteit)

[ Voor 0% gewijzigd door Maxie Cosie op 23-12-2016 09:51 . Reden: type fout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:43

Wish

ingwell

De leveranciers zelf even vragen onder support?
https://www.davilex.nl/Support.aspx

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 13:24
Zelfde vraag...

http://www.helpmij.nl/for...avilex-Account-2000/page2
[Davilex] Conversie Davi2000 naar nieuwste (laatste post)

Misschien handig dat er even bij te zetten, scheelt weer inspanning enz. van mede-tweakers.
maar ik zou inderdaad de leverancier contacten, misschien willen ze je de software wel beschikbaar stellen zodat je er zelf mee aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie Cosie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2023
@ Wish: ik heb de leverancier gevraagd om een reactie, wordt vervolgd....

@ MrTre: klopt :) ik kreeg maar geen reactie in de door jou gelinkte (en gedateerde) topic, vandaar heb ik een nieuwe gestart. In het vervolg zal ik andere fora's benoemen waar deze vraag tevens is gesteld, je hebt helemaal gelijk. Ik start meerdere lijntjes want ben nu al erg lang aan het zoeken.

Bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Helaas gaat deze ook dicht. Vragen om software staan we niet toe, ook al is het een stokoude versie. Je kunt het in V&A proberen.

Verder snap ik een ding niet helemaal: wat is er gebeurd met de originele installatiemedia?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.