Helaas, de accu van mijn Umi emax Mini lust geen stroom meer. Ben nu aan het kijken naar een budget vervanger. De twijfel is nu tussen de Cubot Manito (5", MTK6737, Android 6.0, 3gb ram, 16gb rom, HD-screen) à €85,00 en de Cubot Cheetah 2 (5.5", MTK6753,Android 6.0, 3gb ram, 32gb rom, FHD-screen, fingerprint, USB-C) à €135,00.
Kent iemand deze telefoons? De prijs van de Manito spreekt me erg aan, maar de specs van de Cheetah 2 ook. Twijfel alleen wel of ik geen spijt ga krijgen van 5.5inch met name vanuit broekzak perspectief 😃.
Ik ben benieuwd of jullie de specs van de Cheetah de €50,00 waard zouden vinden en of 5.5inch een domme zet zou zijn. Ik ben 5inch gewend nu.
Dank alvast voor het meedenken.
Kent iemand deze telefoons? De prijs van de Manito spreekt me erg aan, maar de specs van de Cheetah 2 ook. Twijfel alleen wel of ik geen spijt ga krijgen van 5.5inch met name vanuit broekzak perspectief 😃.
Ik ben benieuwd of jullie de specs van de Cheetah de €50,00 waard zouden vinden en of 5.5inch een domme zet zou zijn. Ik ben 5inch gewend nu.
Dank alvast voor het meedenken.