Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:40
Helaas, de accu van mijn Umi emax Mini lust geen stroom meer. Ben nu aan het kijken naar een budget vervanger. De twijfel is nu tussen de Cubot Manito (5", MTK6737, Android 6.0, 3gb ram, 16gb rom, HD-screen) à €85,00 en de Cubot Cheetah 2 (5.5", MTK6753,Android 6.0, 3gb ram, 32gb rom, FHD-screen, fingerprint, USB-C) à €135,00.

Kent iemand deze telefoons? De prijs van de Manito spreekt me erg aan, maar de specs van de Cheetah 2 ook. Twijfel alleen wel of ik geen spijt ga krijgen van 5.5inch met name vanuit broekzak perspectief 😃.

Ik ben benieuwd of jullie de specs van de Cheetah de €50,00 waard zouden vinden en of 5.5inch een domme zet zou zijn. Ik ben 5inch gewend nu.

Dank alvast voor het meedenken.

Alle reacties

Verwijderd

FJP84 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:18:
Helaas, de accu van mijn Umi emax Mini lust geen stroom meer. Ben nu aan het kijken naar een budget vervanger. De twijfel is nu tussen de Cubot Manito (5", MTK6737, Android 6.0, 3gb ram, 16gb rom, HD-screen) à €85,00 en de Cubot Cheetah 2 (5.5", MTK6753,Android 6.0, 3gb ram, 32gb rom, FHD-screen, fingerprint, USB-C) à €135,00.

Kent iemand deze telefoons? De prijs van de Manito spreekt me erg aan, maar de specs van de Cheetah 2 ook. Twijfel alleen wel of ik geen spijt ga krijgen van 5.5inch met name vanuit broekzak perspectief 😃.

Ik ben benieuwd of jullie de specs van de Cheetah de €50,00 waard zouden vinden en of 5.5inch een domme zet zou zijn. Ik ben 5inch gewend nu.

Dank alvast voor het meedenken.
Ik zou even kijken daar de Xiamo MI4 series, en de Redmi 3/s/x 4 telefoons. Dan heb je tenminste iets degelijks met goede ROM support voor een uitstekende prijs (en niet te vergeten de 4100mah batterij)

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:27:
[...]

Ik zou even kijken daar de Xiamo MI4 series, en de Redmi 3/s/x 4 telefoons. Dan heb je tenminste iets degelijks met goede ROM support voor een uitstekende prijs (en niet te vergeten de 4100mah batterij)
Ja dat is na een paar goedkoop-duurkoop gevalletjes waar ik automatisch minder zuinig mee ben misschien wel een goeie...Tnx!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:27:
[...]

Ter aanvulling: die 4100mah geldt niet voor de Mi4 series. Alleen de Redmi's hebben wat grotere accu's.

Naast Xiaomi zijn er nog wel wat 'betere' merken hoor. De Zuk's en Letv's scoren over het algemeen ook prima en zijn ook erg goedkoop voor wat ze je brengen.

Maar goed, ik heb zelf een Xiaomi Mi4c en die is in de huidige tijd nog prima. Goed, je mist zaken als NFC en een fingerprintscanner, maar voor € 100,00 mag je daar niet over klagen. Betaal je iets meer voor de Mi4s, dan heb je al een fingerprintscanner.

OVerigens, wil je echt out-of-the-box, de Yotaphone 2 is natuurlijk momenteel ook voor rond de € 100,- te koop.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoppa! op 23-12-2016 09:42 ]