Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny12345
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-01-2023
hallo

recent kocht ik een xiaomi mi4c.
deze kwam binnen met de miui 8 erop met chinees en engels.
is er iemand die mij een link kan geven waar ik de mui8 multi language kan vinden en simpel uitleggen hoe ik deze kan erop zetten.

alvast bedankt.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datazor
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-03-2021
Xiaomi.eu is een handige bron;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik ben bereid om te helpen maar ik vind het heel kaal klinken. Je word ook verwacht op dit forum om zelf onderzoek te doen, wat heb je zelf al geprobeerd?

Ik stel het bericht op prijs, maar zou je de volgende keer toch even een TR aan willen maken.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 23-12-2016 09:53 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny12345
zelf heb ik nog niks geprobeerd. 'k ben daarin nie zo goed. K dacht dat er iemand een directe link kon geven en deze rom te installeren of is het niet zo simpel.
ondertussen al eens gekeken op Xiaomi.eu. en doorgeklikt naar
https://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=126103. Maar welke neem je dan??
download ik een file in installeer ik deze dan via de app updater, rechte bovenaan choose update package?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
danny12345 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:51:
zelf heb ik nog niks geprobeerd. 'k ben daarin nie zo goed. K dacht dat er iemand een directe link kon geven en deze rom te installeren of is het niet zo simpel.
Het een kwestie informatie verzamelen, je inlezen in de informatie en het vervolgens toepassen. Als het daarna nog niet lukt, dan zijn we altijd bereid om alle vragen te beantwoorden. Maar er wordt toch echt wat meer eigen inzet verwacht van je dan dat je nu getoond hebt. Begin eens op Xiaomi.eu en in [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken.

Geef vervolgens ook even alle informatie die we kunnen gebruiken, zoals huidige software versie.

Lees ook Het algemeen beleid #quickstart nog een keer door, dan weet je wat er van je verwacht wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 23-12-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny12345
ok thx
zal dit topic eens lezen
Pagina: 1