Bose QuietComfort35/Sennheiser Momentum Wireless koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stukkie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 17:25
Hallo,
ik ben op zoek naar een goede draadloze koptelefoon en twijfel tussen de Bose QuietComfort 35 en de Sennheiser Momentum Wireless.
De muziek waar hoofdzakelijk naar wordt geluisterd is klassieke muziek, film muziek en ballets.
Zou iemand kunnen adviseren welke het beste in aanmerking zou komen.
met vriendelijke groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Goedendag,

Ik bezit nu een paar weken de Sennheiser Wireless en ik heb even de Bose mogen proberen, kan dus geen goed oordeel geven over de Bose maar wel de volgende dingen:
- Bouw kwaliteit van Sennheiser vond ik persoonlijk alleen kwa voelen al vele malen beter
- Noise Cancelling is minder op de sennheiser maar alsnog voor mij vrij degelijk.
- Bose zou een zwaardere bas hebben en minder met tonen zijn, ik moet ook bevestigen dat wat ik luisterde beter uit zijn verf kwam bij de Sennheiser maar redelijk overeen.
- Sennheiser is ook gewoon met kabel te gebruiken(geen idee of de bose dat ook kan)
- 20+ uur haal ik makkelijk met vol opladen.

Zelf ben alleen door het voelen van beide headsets gegaan voor de Sennheiser dus mijn advies is ook om een winkel langs te gaan en even te proberen want zeker bij zo'n prijs klassen wil je niet snel een mis koop

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:51

CeesKees

I rest my Kees

Misschien staat hier nog een goede tip:

http://www.rtlz.nl/tech/g...om-draadloze-koptelefoons

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:07
Ik heb juist enkel ervaring met de Bose QC35, ook een paar weken in bezit nu :)

De Bose kan je gerust helemaal plat drukken/uitrekken of draaien zonder dat het schade toebrengt, dus ik heb ook echt niet het gevoel dat je er voorzichtig mee om moet springen oid. Bouwkwaliteit van de Sennheiser ken ik niet, dus ik kan geen oordeel geven in het vergelijk ervan.

Zwaardere bass van een Bose hoor je inderdaad vaker, ik heb nog niet gehad dat ik dat onnatuurlijk vond voelen. Andersom heb ik wel geluiden gehoord van mensen die de Sennheiser te schel vonden bij bijv. een drum.
NC is inderdaad erg goed. Thuis of op het werk zit je gelijk afgesloten van alle geluiden.

Je kan tot 8 apparaten via Bluetooth koppelen, terwijl er 2 tegelijk actief kunnen zijn. Via een app op je telefoon kan je die verbindingen ook beheren. Geen idee hoe dit bij de Sennheiser zit, dus kan daar geen oordeel/suggestie op geven.
Bose is ook met kabel te gebruiken.
Ik heb heb vorige week vrijdag volledig opgeladen. Daarna dagelijks een paar uur gebruikt deze week, varierend tussen 1 en 4 uur per dag. Net even aangezet en dan geeft hij een batterijstatus van 90% aan. De 20 uur gebruik gaat ook moeiteloos dus.
Er zit een stevige hardcase bij, waarin ook een vakje (in het deksel) zit voor losse kabels (laadkabel en audiokabel). Daarnaast ook nog een stekker voor gebruik in het vliegtuig (voor mij niet van belang, maar als je veel (zakelijk) vliegt kan het handig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Wat kan zo'n noise-cancelling headphone betekenen voor het dempen van verkeerslawaai?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij