Bijv. de airpods moeten nog uitkomen maar ik zie op marktplaats vele te koop. Hoe komt men daar aan? Moet je hiervoor in een winkel werken ofzo? Ik kan ook niet ff naar Amerika en kopen want daar zijn ze ook niet te koop zo ver ik het weet
Airpods zijn gewoon te koop. Welk ander voorbeeld heb je nog meer?
39
Als het nog niet uit is: reviewexemplaren of import. of van de vrachtwagen gevallen.
Als het al wel uit is maar je wist het nog niet: Ren naar de winkel!
Als het al wel uit is maar je wist het nog niet: Ren naar de winkel!
Ze zijn nergens in winkel te krijgen...je kan ze alleen bestellen en verwachte tijd bij ieder online shop is minimaal 4 tot 6 weken..Maarten schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:46:
Airpods zijn al te koop?
Ze zijn nergens in winkel te krijgen...je kan ze alleen bestellen en verwachte tijd bij ieder online shop is minimaal 4 tot 6 weken.Fietsbel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:05:
Airpods zijn gewoon te koop. Welk ander voorbeeld heb je nog meer?
Lijkt me sterk dat er neppe producten uit zijn voordat de orignele uit zijn.PilatuS schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:10:
Vergeet ook nep producten niet.
Vooral producten zoals van Apple.
Ik denk dat je dat toch aardig mis hebt, nu kunnen ze goed worden verkocht omdat de koper denkt dat ze er al zijn endus echte denkt te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:27:
[...]
Lijkt me sterk dat er neppe producten uit zijn voordat de orignele uit zijn.
Vooral producten zoals van Apple.
Post anders eens een marktplaats voorbeeld hier (en niet die airpods want die zijn officeel uit)
[ Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 23-12-2016 07:33 ]
Cloud ☁️
Ok laten we zeggen dat je gelijk hebt...op youtube zie ik ook vele reviews. Ook van mensen die niet zo populair zijn. En gratis word alleen aan populaire mensen gegeven.Downloader_NL schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:30:
[...]
Ik denk dat je dat toch aardig mis hebt, nu kunnen ze goed worden verkocht omdat de koper denkt dat ze er al zijn endus echte denkt te kopen.
Post anders eens een marktplaats voorbeeld hier
Het is niet de bedoeling om een topic onnodige "schop" reacties te geven door meerdere keren achter elkaar te posten binnen 24 uur. Als de laatste reactie van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig" knop. Ook meerdere quotes opnemen in 1 post is geen enkel probleem.
Daarnaast is het een ietwat vreemd onderwerp waarvan de discussiewaarde in mijn ogen niet heel hoog is. Het onderwerp hoort echter sowieso niet thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies dus zet ik dit topic op slot.
Daarnaast is het een ietwat vreemd onderwerp waarvan de discussiewaarde in mijn ogen niet heel hoog is. Het onderwerp hoort echter sowieso niet thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies dus zet ik dit topic op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.