Toon posts:

C-Strike Retail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle namen van de guns zijn anders? zeker door copyright ofzo...
maareh,ik heb nu zo'n vaag ding gedownt waarmee alle wapens een andere model zouden krijgen enzow? is dat wel een officieel ding?

Tactical Pack CS 1.1
zelfs astie niet officieel is; is hij wel goed en gaat mijn CS niet kloowjen als ik em installeer?

Verwijderd

als het goed is gebeurt er niks behalve dat je models van je guns anders zijn de originele.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
als ik deze installeer is er dan ook een mogelijkheid om mn oude zooi weer terug te krijg zonder CS helemaal opnieuw te installeren???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

geen id, ik heb nooit nieuwe models geinstalleerd. Ik vond de officiele goed genoeg. Ik denk dat je gewoon je models dir moet backuppen. Als je flauw bent van die models dan zet je gewoon je oude weer terug.

• Noedelsupke
hmmmm iemand die screens heeft of precies weet wat ie allemaal aanpast zodat ik weet wat ik moet backuppen??????

PIII 800@804 Mhz

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Is er ook een patch om de namen van de guns in CS Retail te veranderen naar de officiele?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 19:51 schreef Theeboon het volgende:
Is er ook een patch om de namen van de guns in CS Retail te veranderen naar de officiele?
kijk hier eens. Met uninstall optie als het niet bevalt.

• Noedelsupke
oke, liquidsilver raadde mij het installeren van die model patch ten zeerste af........het schijnt echt totaal niet uit te zien...........dus ik installeer m alvast niet en ik dacht meld t ff want liquid zelf is nu pitten

PIII 800@804 Mhz

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
wat maakt dat uit dan? maak een buy script en je merkt er niks van.
Pagina: 1