Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb nu een oude laptop met een Core2Duo maar die is wat aan het overlijden..Ik doe dus wel even met een computer en wil nu ook iets samenstellen waar ik weer even mee vooruit kan
Ik wil er mee kunnen surfen (veel tabs open). En casual gamen. Ik wil er Overwatch en Battefield mee kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1000 euro. Maar als iets het echt beter maakt dan mag het iets hoger zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en scherm (Samsung 2333T, Full HD PVA).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst. In ieder geval 16 GB ram en een Nvme ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee, houd het liever standaard.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu een oude laptop met een Core2Duo maar die is wat aan het overlijden..Ik doe dus wel even met een computer en wil nu ook iets samenstellen waar ik weer even mee vooruit kan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1000 euro. Maar als iets het echt beter maakt dan mag het iets hoger zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en scherm (Samsung 2333T, Full HD PVA).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst. In ieder geval 16 GB ram en een Nvme ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee, houd het liever standaard.
Wat verwacht je van ons?
- Is de gekozen koeler slim in combinatie met de SSD? Bij dit moederbord zit de Nvme aansluiting namelijk naast de CPU en de SSD kan geloof ik gaan throttlen als hij te heet wordt.
- Voor de behuizing zoek ik een strakke behuizing. Wil de pc met een beugel onder de tafel hangen dus dan zijn knopjes aan de voorkant handiger dan de bovenkant. Ik weet alleen niet of deze stoffilters heeft?
- Helaas heb ik geen ethernet liggen dus vandaar het tp link wifi kaartje. USB 3.0 lijkt me hiervoor slimmer dan een intern kaartje? Aangezien de achterkant van de computer richting de muur zal wijzen. Is dit slim?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 332,95 | € 332,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 278,95 | € 278,95 |
| 1 | Cooler Master N400 KKN1 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | TP-Link Archer T4UH | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 129,95 | € 129,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.096,15 | |