Vraag

• Synitar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04-2023

Synitar

Professioneel Uitsteller

Topicstarter
Hallo,

ik heb laatst een nieuwe grafische kaart gekocht nadat mijn oude, een R9 280, overleden was. Het probleem is echter dat mijn kaart niet tot nauwelijks werkt. Als ik mijn computer opstart via mijn RX 480, dan doet hij het enkele minuten goed. Echter, na enkele minuten, maakt niet uit wat ik doe, begint mijn scherm te knipperen, mijn muis te laggen en krijg ik uiteindelijk een blue screen of death. De error is VIDEO_TDR_FAILURE, met volgens mij antigmpak.sys erbij. Als dit gebeurt moet ik mijn hele computer resetten, alles weg, voordat hij weer wil opstarten langs mijn BIOS scherm. Ik heb al geprobeerd mijn intel chipset te upgraden, misschien zorgde dat voor een conflict, echter heeft dit niet geholpen. Als iemand mij kan helpen zou dat geweldig zijn, en als je meer info nodig hebt vraag er vooral naar.

Hardware: Intel i5-4460 (CPU), Crucial BX100 250GB (SSD en bootschijf), MSI H81M-P33 (MB), Seasonic S12II-Bronze 520W (PSU).

Alvast bedankt,

Synitar

Alle reacties

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

RvL

Zet in je BIOS je onboard GPU eens uit. Heb je überhaupt de laatste BIOS?

Heb je de oude drivers grondig verwijderd met DDU? Anders even downloaden, Windows in safe mode laden en uitvoeren. Daarna de AMD drivers opnieuw installeren.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...