Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met de splitboxen die er gebruikt worden op de school waar ik stage loop en ik hoopte dat iemand mij hier misschien mee zou kunnen helpen.

Het zit namelijk zo dat de ATEN VS182A splitboxen die hier gebruikt worden, er voor zorgen dat de audio uit het niets niet meer werkt. Vervolgens wil de PC een audio apparaat detecteren, maar kan deze niet vinden.
De workaround die we tot nu toe gebruiken is om de splitbox te rebooten.
Wanneer ik het probleem op google zoek krijg ik alleen het product te zien en verder een aantal forum threads die er niet echt op lijken.
Ook naar drivers en firmware updates heb ik gezocht, alleen hierbij kreeg ik ook geen veelbelovend resultaat uit.

Mijn vraag is dus: is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Bij toeval ben ik wat specificaties of reviews van deze kastjes aan het zoeken aangezien ik er een wil gaan aanschaffen. Zo lees ik als goede consument eerst de handleiding voordat ik tot aanschaf over ga. Wat mij opviel in de handleiding is dat de kabel tussen bron en kastje maximaal 1.8mtr mag zijn. Misschien moet je het in de lengte of kwaliteit van de kabel tussen bron en kastje zoeken, probeer eens een andere kabel zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niels.68 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:47:
Bij toeval ben ik wat specificaties of reviews van deze kastjes aan het zoeken aangezien ik er een wil gaan aanschaffen. Zo lees ik als goede consument eerst de handleiding voordat ik tot aanschaf over ga. Wat mij opviel in de handleiding is dat de kabel tussen bron en kastje maximaal 1.8mtr mag zijn. Misschien moet je het in de lengte of kwaliteit van de kabel tussen bron en kastje zoeken, probeer eens een andere kabel zou ik zo zeggen.
Bedankt voor het advies!
Er hangt nu een lijst waarop staat waarbij de kabels zijn vervangen door betere kwaliteit kabels, zodat we kunnen zien of het daarmee opgelost is.