Geheugen bestellen in de USA?

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Hallo Tweakers,

Heb een vraagje: ik ben op zoek naar goed en niet al te duur DDR4 geheugen, echter de prijzen zijn in Europa behoorlijk gestegen.

Weten jullie een goede website in de USA of elders waar ik goedkoper mijn geheugen kan aanschaffen?

Alvast bedankt!

Willempjuh

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat doet je denken dat geheugen uit de VS laten komen veel goedkoper is?

Even een snel voorbeeldje:
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-2400C15D-16GVR ~€110 = $115
http://www.newegg.com/Pro...R4-_-20-231-888-_-Product ~$95

Verschil op de sites is dus slechts $20. Tel bij die $95 de taxes op en dan heb je al bijna geen marge meer om de verzendkosten, en de invoer ook nog eens te betalen.

[ Voor 76% gewijzigd door TERW_DAN op 22-12-2016 11:15 ]

• RobinKr
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-04-2022
Als je iets binnen een korte tijd uit de states haalt betaal je je blauw aan verzendkosten. Tevens, wat is de rest van je geplande setup?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Wordt niet goedkoper door te gaan importeren. Via eBay kan je allicht wat non-branded China DIMM's scoren zonder verzendkosten, maar dan hoef je niet aan te kloppen dat ze het niet doen.

Als je garantie wil dat ze werken en dat je ze kan retourneren/laten repareren dan zal je toch binnenlands moeten bestellen. Zo duur is 100 euro niet voor 16GB hoor. Dat betaalde je twee jaar terug ook voor DDR3.

I reject your reality and substitute my own

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Dank voor al jullie reacties, als er zoveel kosten bij komen, dan houdt het inderdaad een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag.

Move PMG -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:00

Perkouw

Moderator General Chat
En dit soort topics horen hier ook niet thuis. ''waar moet ik dit kopen''. Ik zou zeggen Google er eens op los en raadpleeg onze geweldige Pricewatch eens evenals het forum GoT waar je dit topic nu hebt neergeplempt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.