Vraag

• Medaforce
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik zoek een?
Ik gebruik op het moment nog een jiayu f1 en die werkt nauwelijks meer. Het is dus tijd voor vervanging.
Ik zoek een telefoon waarmee ik minstens 2 jaar mee vooruit kan. Hoewel ik mijn telefoon meestal niet intensief gebruik ben ik wel opzoek naar een telefoon met een redelijke accuduur.

Wat is je budget?
Het liefst blijf ik rond de 300 euro budget, maar als iets duidelijk veel meerwaarde heeft kan ik hier overheen gaan.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Best licht gebruik, whatsapp en browsen voornamelijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken naar een oneplus3, maar ik weet niet zeker of dit extra geld het waard is tegenover goedkopere smartphones. Verder heb ik wat dingen opgevangen over een xiaomi, maar ik heb daar eerlijkgezegd nog niet genoeg research naar gedaan. Ook leek de Motorola Moto G4 wel interessant.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek iets wat het meest bang for the buck is en waar ik minstens 2 jaar mee vooruit kan. Zelf kan ik hier niet echt een inschatting van maken, dus vandaar dat ik hier ben.

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Met behulp van wat filterinstellingen bij de PriceWatch en kijkend naar de verhouding reviews/score, denk ik dat je voor een LG Nexus 5 zou moeten gaan:

categorie: Smartphones

pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Wit

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Wodanford
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 16:33
Wat zijn je eisen? OS, soc, schermgrootte, resolutie, geheugen, sd-slot enz. Met een tweedehands kun je ook best nog wel twee jaar vooruit. Hier een lijstje maar het is een beetje prijsschieten zonder wensen of eisen.

Firefox · Kubuntu · LibreOffice

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:43
Samsung J5 een optie?

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:02
Slavy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:57:
Met behulp van wat filterinstellingen bij de PriceWatch en kijkend naar de verhouding reviews/score, denk ik dat je voor een LG Nexus 5 zou moeten gaan:

categorie: Smartphones

pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Wit
Deels mee eens. Aan de andere kant begint de Nexus 5x wel op leeftijd te komen.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-01 23:09
Graag meer informatie, veel meer informatie:
- Welk OS?
- Schermformaat?
- Resolutie?
- Soort scherm
- Opslag
- Ram
- SD kaart
- Camera
- Accu

Op dit moment zijn er te veel telefoons die binnen je wensen/eisen vallen.
Aangezien je nu een Jiayu hebt, komen misschien alle Chinaphones daar ook nog eens bij.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als de camera geen zware vereiste is, dan heb je voor 300 euro de Lenovo P2, gaat dagenlang mee op de grote accu. Qua specs zeer goed en snel + een amoled scherm, alleen de camera is dus niet echt goed te noemen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Pagina: 1