Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Avaya DECT 3720, geen gespreks-audio meer na 20 à 30 seconde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
Ik hoop dat iemand mij hier nader kan helpen met een eigenaardig probleem.

Ik gebruik hier Avaya Dect-telefoons (versie 3720) die verbonden is met een 'Avaya Dect Base Station'. Deze laatste wordt gevoed via PoE. Dit basisstation maakt deel uit van een Avaya IP Office 500 v2-systeem.

Ik heb laatste even de utp-kabel in dit basis-station uitgetrokken en terug aangesloten. Nu heb ik echter het probleem dat vanaf +/- 20 seconden bellen de audio abrupt wegvalt (zonder dat de verbinding verbroken wordt). Het rare is dat vóór het disconnecteren de telefonie zonder enig probleem verliep. Naast de draadloze Avaya Dect-telefoons, zijn er ook nog vaste Avaya-telefoons (versie 5410), maar deze blijven op heden werken zonder probleem...dus enkel situeert het probleem zich op de dect-telefoons.

Ik heb het basis-station alsook de telefooncentrale zelf even heropgestart. Ook het stunserver-adres heb ik al even veranderd (stunserver.org naar stun.stunprotocol.org).
Ik heb uiteindelijk nu ook al verschillende gesprekken gemonitord, maar zonder dat ik wijzer wordt uit deze informatie.

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Alle reacties

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
OK, ondertussen te weten gekomen dat het probleem een licentie-probleem betreft.

Verder stel ik mij nu de vraag of er pabx-systemen bestaan waarvoor dect-stations zijn en die bovendien geheel zonder de nood aan licenties werken?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)