Hallo,
Ik wil graag een nieuwe pc gaan bestellen die samengesteld is nu heb ik wat research gedaan en ben uitgekomen op het volgende. graag wil ik weten of dit goed genoeg is bij elkaar past en of dit voor mijn budget (incl btw2000) euro het beste is hiervoor?
MB: Asus Z170-PRo gaming
Proc: Intel i7 6700K 4,0 GHZ
Geh: Corsair 16 GB DDR4
vdng: Coolermaster G750M
Opsl: Seagate barracuda 7200 1TB
Graph: MSI geforce GTX 1080 gaming X 8G
behuiz: Coolermaster CM 690 III
en schermpje erbij Benq 24" GL2450
Ik hoor graag of hier nog wat bij zou moeten of er wat veranderd zou moeten worden om dit beter te maken?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziek produceren / opnames maken. probleemloos op max kunnen gamen.(high graphic games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil er incl btw 2000,- voor uitgeven zonder beeldscherm
(mocht er iets goed zijn met beeldscherm erbij hoor ik het ook graag).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
dvd brander, verder eigenlijk niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een zware videokaart (1070 of 1080) 16 gig geheugen, goede processor i7 6xxxK?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, maar voor bepaalde hardware wel vernomen dat bijvoorbeeld MSI moederbord, corsair of kingston hyperx geheugen het betere is voor een pc als dit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat de pc snel is, probleemloos games aan kan high graphics en stil is voor wanneer er opgenomen word.
Ga je overklokken?
niet nodig denk ik?
Wat verwacht je van ons?[i]
De samenstelling die ik hier heb gemaakt graag horen of dit compatible is of dit goed genoeg is of kan er iets beter of wat mag er veranderd worden of er nog aan toegevoegd worden?
Ik wil graag een nieuwe pc gaan bestellen die samengesteld is nu heb ik wat research gedaan en ben uitgekomen op het volgende. graag wil ik weten of dit goed genoeg is bij elkaar past en of dit voor mijn budget (incl btw2000) euro het beste is hiervoor?
MB: Asus Z170-PRo gaming
Proc: Intel i7 6700K 4,0 GHZ
Geh: Corsair 16 GB DDR4
vdng: Coolermaster G750M
Opsl: Seagate barracuda 7200 1TB
Graph: MSI geforce GTX 1080 gaming X 8G
behuiz: Coolermaster CM 690 III
en schermpje erbij Benq 24" GL2450
Ik hoor graag of hier nog wat bij zou moeten of er wat veranderd zou moeten worden om dit beter te maken?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziek produceren / opnames maken. probleemloos op max kunnen gamen.(high graphic games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil er incl btw 2000,- voor uitgeven zonder beeldscherm
(mocht er iets goed zijn met beeldscherm erbij hoor ik het ook graag).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
dvd brander, verder eigenlijk niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een zware videokaart (1070 of 1080) 16 gig geheugen, goede processor i7 6xxxK?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, maar voor bepaalde hardware wel vernomen dat bijvoorbeeld MSI moederbord, corsair of kingston hyperx geheugen het betere is voor een pc als dit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat de pc snel is, probleemloos games aan kan high graphics en stil is voor wanneer er opgenomen word.
Ga je overklokken?
niet nodig denk ik?
Wat verwacht je van ons?[i]
De samenstelling die ik hier heb gemaakt graag horen of dit compatible is of dit goed genoeg is of kan er iets beter of wat mag er veranderd worden of er nog aan toegevoegd worden?