Verwijderd

Topicstarter
In Amerika is het mogelijk om door middel van een Wireless Modem (PC Card) gebruik te maken van een internet service op een snelheid van 128kbps. Je hebt dan bijvoorbeeld een PDA met een PC Expansion en zo'n Wireless Modem en kan dan gewoon overal internetten waar de service word ondersteund van de provider. Je hebt dan dus geen GSM meer nodig om mee in te bellen bij een internet provider. (Voorbeeld: http://www.mobileplanet.com/askexperts/aboutpcs_ricochet.asp? )

Is er in Nederland ook zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
..

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op zondag 01 juli 2001 19:18 schreef cyberjoy het volgende:
..
Omhoogschopperij? :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

In Geldermalsen voor zover ik weet, soort wDSL, dan heb je verbinding met een kerktoren die dan voor de internetconnectie zorgt. Heeft tijdje geleden op t.net gestaan

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk niet dat in nederland zoiets bestaat.. het zou een hoop ISP zonder klanten zetten >:)

Ik denk dat het voornamelijk niet mag ivm PTT ferquenties (en ik heb er hier ook nog niet van gehoort)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Waarom zou je een wireless modem kopen, als dat al in je telefoon zit? Het is en blijft gewoon inbellen.

/me ziet niet echt een verschil :?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op maandag 02 juli 2001 05:39 schreef Mudman het volgende:
Waarom zou je een wireless modem kopen, als dat al in je telefoon zit? Het is en blijft gewoon inbellen.
"een internet service op een snelheid van 128kbps"

Mijn GSM modempje gaat niet zo snel hoor :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 05:39 schreef Mudman het volgende:

/me ziet niet echt een verschil :?
Je hoeft dan gsm meer mee te nemen om in te bellen bij een ISP. Ook komen er binnenkort GSM kaartjes uit waarmee je met je PDA kan bellen. Dan heb je dus helemaal geen GSM meer nodig.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 21:40
Op maandag 02 juli 2001 10:09 schreef cyberjoy het volgende:

[..]

Je hoeft dan gsm meer mee te nemen om in te bellen bij een ISP. Ook komen er binnenkort GSM kaartjes uit waarmee je met je PDA kan bellen. Dan heb je dus helemaal geen GSM meer nodig.
Spreek je jezelf niet een beetje tegen? Geen GSM meer nodig want ern komen binnenkort GSM kaartjes? Bedoel je iets als de Nokia Cardphone? Maar dat is dus (in NL) niet sneller dan 9600...

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over spraak en geen data. Compaq is bezig met de ontwikkeling hiervan dacht ik.

Ach ja.. dat is offtopic. Mijn vraag was of er zo'n service bestond in Nederland. Maar die is er blijkbaar niet :).

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 21:40
Maar wat heeft spraak te maken met inbellen bij een ISP? Wat ik trouwens uit die link begrijp is dat het eigenlijk een soort grote bluetooth is (in de verte), die alleen in een bepaald gebied werkt. Enniewee, zolang werken we allemaal met ons GSM. :)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
sja.. maar ach, de technologie gaat voort :) er komen ong wel meer expansion dingen.
Pagina: 1