• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01 23:22
pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart

UE55KS7000

Ik wil graag weten hoe je geluid krijgt op deze smart tv met Netflix via je reciever. Ik heb namelijk wel mijn ziggobox en zenders geluid. Maar moment dat ik youtube, Netflix etc selecteer heb ik geen geluid

Wie o wie

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

DarkSide

theres no place like ::1

ARC. zoek daar maar eens op.
niet alleen voor je TV maar ook voor je receiver.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-01 14:41

FeaR

In GoT we trust

Pindope schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:28:
pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart

UE55KS7000

Ik wil graag weten hoe je geluid krijgt op deze smart tv met Netflix via je reciever. Ik heb namelijk wel mijn ziggobox en zenders geluid. Maar moment dat ik youtube, Netflix etc selecteer heb ik geen geluid

Wie o wie
Vertel anders ook eens over welke receiver we het hier hebben en hoe alles aan is gesloten. Een goede Topic Start krijgt betere antwoorden. HDMI ARC is één van de opties, maar als Ziggo niet door de receiver loopt zou je dat al gebruiken en ligt het probleem ergens anders.

Mocht ARC niet ondersteunt worden (of je wilt het niet gebruiken omdat bijvoorbeeld de combinatie met HDMI CEC niet goed werkt) dan heb je altijd nog de optie voor een losse audio kabel vanaf de Audio Out van de TV naar de receiver.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01 23:22
Ik heb een onkyo versterker, nu heb ik als tip gekregen een optische kabel te bereiken.
Ik heb bij samsung een kastje bij geleverd gekregen waar ook home en optische kabels op aangesloten mieten worden..