het gaat om de AIR CIRCULATOR (in het midden ongeveer van deze link: http://www.thecardcooler.com/shopcart/CaseCooling/casecooling.html )
Verwijderd
de conrad heeft zo'n leuk dingetje (neemt wel veel ruimte in in je kast, bij mij _te_ veel
geinig dingetje maar ik heb toch liever een paar 80mm Fans in mijn Kast.
Hahaha ik heb er al 4 van!
Hahaha ik heb er al 4 van!
Die fannen heb ik er al genoeg in. Ik heb extra cooling voor m'n vivo nodug, gezien het huidige weer in dit land kan ie alleen nog maar als standaard draaien.... bij oc wordt ie VEEELS te warm.
Nou vond ik dat Air circulator apparaatje wel handig... schijnen ook buigzaam te zijn.
Maar ik kan hem op de site van conrad zo 1,2,3 niet vinden
Heb ook gekeken voor zo'n pcislotcoolertje maar die is naar mijn idee te kort.
Ik denk niet dat die tot aan de core van m'n vivo komt, tenzij er langere bestaan natuurlijk, dus als iemand daar nog een tip voor heeft..... Graag...
bedankt alvast
Nou vond ik dat Air circulator apparaatje wel handig... schijnen ook buigzaam te zijn.
Maar ik kan hem op de site van conrad zo 1,2,3 niet vinden
Ik denk niet dat die tot aan de core van m'n vivo komt, tenzij er langere bestaan natuurlijk, dus als iemand daar nog een tip voor heeft..... Graag...
bedankt alvast
op de PC Dumpdag in de RAI had ik er zo een gezien... Alleen de volgende is pas weer ergens in augustus
Zet op je vivo dan een blue orb cooler.
Dat werkt wel!
Dat werkt wel!
Stond een test in de C!T (nou zegt dat niet alles over cooling maar goed) dat dat ding best ruk was (je bedoelt die blauwe toch), en volgens mij haal je met zo'n ding ook een beetje de airflow uit je kast.
Sja qua ruimte zou het kunnen...Op zondag 01 juli 2001 17:58 schreef HENNEP het volgende:
Zet op je vivo dan een blue orb cooler.
Dat werkt wel!
alleen wat voor 1 moet ik hebben dan?(type)
en waar kun je die het beste mee vastmaken?(ik heb het op een gf2 mx ooit us met een tierippie gedaan, weet niet of dat ook op de radeon mogelijk is)
eind augustusOp zondag 01 juli 2001 17:53 schreef AMDude het volgende:
op de PC Dumpdag in de RAI had ik er zo een gezien... Alleen de volgende is pas weer ergens in augustus
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
NIET KOPEN!! cfm van 5.7 per fan is echt niet veel, daar koel je niets mee, en circuleer je ook (vrijwel) niets mee.Op zondag 01 juli 2001 17:39 schreef ScooBY_DoO het volgende:
het gaat om de AIR CIRCULATOR (in het midden ongeveer van deze link: http://www.thecardcooler.com/shopcart/CaseCooling/casecooling.html )
Koop dan die superslot cooler, die heb een cfm van 42 met lage dB
Op zondag 01 juli 2001 18:54 schreef cheshire87 het volgende:
Koop dan die superslot cooler, die heb een cfm van 42 met lage dB
Op zondag 01 juli 2001 17:50 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Dus: zijn die dingen er dan ook in verschillende maten? En zo ja wie verkoopt die dan?
bedankt alvast
Verwijderd
Zag hem bij bij www.conrad.nl. Ook een paar andere koelingen van die site hebben ze daar.
Pagina: 1