[Pricewatch] Extra venster bij beoordelen review

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Na het beoordelen van een review verschijnt er langs het cijfer je eigen beoordeling. Je kan op dit cijfer drukken en krijg je het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jg8aoMbtKj6XJ0FVrvGho4XB/medium.png

Het lijkt me niet de bedoeling dat dit venster komt opzetten. Dit voorbeeld is van de pagina: productreview: Seagate IronWolf, 8TB review door Sorted. Maar het gebeurd bij alle (losse) reviews, op de overzicht pagina gaat het wel goed: pricewatch: Seagate IronWolf, 8TB.

Informatie:
Browser: Chrome 55.0.2883.87 m
Zowel ingelogd als uitgelogd
Custom CSS uitgeschakeld

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 18:10 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoezo zou dat niet de bedoeling moeten zijn? Je kan niet modereren, maar wel de scorekaart zien. Kan je bij eigen reacties op de FP ook. Zie je hoeveel +1, +2 e.d. je hebt gehad.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, de reactie bij een klik op het kleine blokje met je eigen score is anders dan bij het grote blokje met de gemiddelde score. Die hoort hetzelfde te zijn. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Hero of Time schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:44:
Hoezo zou dat niet de bedoeling moeten zijn? Je kan niet modereren, maar wel de scorekaart zien. Kan je bij eigen reacties op de FP ook. Zie je hoeveel +1, +2 e.d. je hebt gehad.
Dat begrijp ik, maar wat je te zien krijgt is niet de scorekaart maar iets wat niet werkt. Zie het verschil maar eens tussen de review en het overview.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De scorekaart zit eronder ingeklapt. Ik zie bij mijn review hetzelfde als bij een andere review, met als enige verschil dat ik de mijne niet een score kan geven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Hero of Time schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:53:
De scorekaart zit eronder ingeklapt. Ik zie bij mijn review hetzelfde als bij een andere review, met als enige verschil dat ik de mijne niet een score kan geven.
Het betreft geen eigen review dus moddereren zou gewoon mogelijk moeten zijn rens-br heeft de review immers al gemoddereerd). Heb zojuist ook even geprobeerd en een review gelezen en daarna gemodereerd. Als je vervolgens op het kleine blokje klikt wat je eigen moderatie weergeeft krijg je dat vreemde venster te zien terwijl je normaal gewoon het venster te zien zou moeten krijgen waarbij je jouw moderatie kan aanpassen. Als je op het grote blokje klikt krijg je die gewoon wel. Zie ook de afbeelding hieronder waarop je beide vensters ziet. Het venster vanuit waar je wel kan moddereren staat achter het andere venster die zegt dat je niet kan moddereren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GRiERu66fuYbzBbBPwZwujL8/medium.jpg

200 fish found!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal er morgen even naar kijken. Waarschijnlijk is het een klein bugje, en anders maak ik er een ticket voor :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het intern gefixed. Komt volgend jaar met de 1e release mee :)

Intentionally left blank

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:35:
Ik heb het intern gefixed. Komt volgend jaar met de 1e release mee :)
Volgens jaar :o. Dat duurt nog kei lang!

Bedankt weer Crisp! d:)b
Pagina: 1