Mijn vraag
Yum geeft onderaan het volgende 'probleem' aan:
Ik ben vast scheel maar ik lees dit als dat er 2 rpm's zijn die conflicten met zichzelf hebben!?
Wie heeft een verklaring of pointers hoe eea verder te onderzoeken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CentOS 7.3 met oa de winswitch repo voor xpra (waar deze paketten bijhoren)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
xpra is vziw gewoon opensource dus zelf compileren is een optie (wellicht hebben ze gewoon zelf iets verkeerd gedaan op hun buildfarm ofoziets) maar liever niet, er zijn regelmatig updates en gemak dient de mens
Overigens is het mij ook al onduidelijk of er überhaupt sprake is van een probleem anders dan dat rpm niet blij is...
Yum geeft onderaan het volgende 'probleem' aan:
** 2 reeds bestaande rpmdb problem(en) gevonden, 'yum check' output geeft: python-pyopengl-3.1.1a1-4.1xpra3.el7_3.x86_64 heeft geïnstalleerde conflicten PyOpenGL: python-pyopengl-3.1.1a1-4.1xpra3.el7_3.x86_64 python-pyopengl-3.1.1a1-4.1xpra3.el7_3.x86_64 heeft geïnstalleerde conflicten PyOpenGL-accelerate: python-pyopengl-3.1.1a1-4.1xpra3.el7_3.x86_6
Ik ben vast scheel maar ik lees dit als dat er 2 rpm's zijn die conflicten met zichzelf hebben!?
Wie heeft een verklaring of pointers hoe eea verder te onderzoeken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CentOS 7.3 met oa de winswitch repo voor xpra (waar deze paketten bijhoren)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
rpm -qa |grep python-pyopengl python-pyopengl-3.1.1a1-4.1xpra3.el7_3.x86_64
xpra is vziw gewoon opensource dus zelf compileren is een optie (wellicht hebben ze gewoon zelf iets verkeerd gedaan op hun buildfarm ofoziets) maar liever niet, er zijn regelmatig updates en gemak dient de mens