Wat te doen met een voortuin

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

Vraag

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik heb een huis gekocht waar een voortuin bij zit. Niet groot (1.75 m diep). Geen idee wat ik ermee moet, nu stenen grond met een paar mini heggetjes.

Iemand een idee?

Alle reacties

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:59
Tennisveld?

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:26
Gras

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

De hegjes wat hoger maken. De ene persoon in de voortuin en de andere op de stoep. De hegjes dus als net gebruiken.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:00
:Y

Maar wat is de echte vraag of overweging, want in deze vorm vraagt dit om een slotje. Zou je bijvoorbeeld een tokkie zijn dan zouden we een bankje met een krat pils ernaast adviseren ;)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:52
Je fiets er neerzetten?
Niks? Lekker stenen ondergrond houden, scheelt onderhoud?
Houten bank neerzetten?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:49
Huis uitbouwen naar voren toe!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:19
Als 'ie al 1,75 diep is zou ik 'm vol laten lopen met water, kun je van de zomer lekker zwemmen.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.bsbestrating.nl/wp-content/uploads/2015/01/ssa40366_big.jpg

een idee?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
schanskorven met wat ingebouwde plantenbakjes.. weinig onderhoud.. en ik denk dat je ook redelijk uniek bent in de buurt ;)

404 Signature not found

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10 14:30
Zwembad? (is dan wel niet groot, maar wel 1.75 meter diep! ;) )

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:17

Orac

Ik mis je papa.

- Stenen eruit. Zoveel mogelijk gras / groen, zodat overtollig water de grond in kan.
- Plaats voor fietsenrek.
- Plaats voor afvalcontainer.
- Kabouter :P

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:12
mcDavid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:31:
Als 'ie al 1,75 diep is zou ik 'm vol laten lopen met water, kun je van de zomer lekker zwemmen.
_O-

U bracht me aan het lachen, meneer. Het is al eerder genoemd: 1.75. brede partytent, setje plastic tuinstoelen, krat pils en een paar frikandellen in 't vet naaien, dan ben je wel compleet.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11 09:52

EMP

Krulloos!

Wij hebben net een nieuwe laten aanleggen, we hebben zo nagedacht:
1) Wat moet de voortuin functioneel doen (worden er fietsen geparkeerd, wordt er gezeten, worden de kliko's er neergezet, loop je veel met grote spullen er doorheen, mag de postbode/buurkinderen/hond erdoorheen om van huis naar huis te lopen etc.)
2) Wat weet je, practisch gezien, al van je tuin? (Ik loop meestal naar links/rechts, dus pad die kant op, of we kijken vanuit de woonkamer op díé hoek, dus daar wil ik graag wat groen). Wil je makkelijk naar buiten kunnen kijken, of juist het zicht van buiten wat belemmeren...
3) Meerdere schetsen maken van wat je met voorgaande punten in het achterhoofd. dan de leukste schetsen combineren tot 1 schets.

Die laatste schets hebben we aan de tuinman gegeven, en die heeft er iets heel moois van gemaakt.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Normaal gesproken zou ik hem verplaatsen naar Wonen & Verbouwen, maar dit is wel zo inzetloos dat ik er een slot op zet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.