Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nvidia Titan X Review - Snelle single-gpu-videokaart 'omdat

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
reviews: Nvidia Titan X: snelle single-gpu-videokaart 'omdat het kan'

Gezien de verschillende reacties met opbouwende kritiek op de review (wat overigens het afgelopen half jaar of langer al het geval is), en waarmee ik het volkomen eens ben: reactie vanuit Tweakers.net zelf over deze belachelijk laat geplaatste review?

Want deze review nu plaatsen, zonder een degelijke review te doen, dingen uit te schrijven, te onderzoeken of daadwerkelijk een fatsoenlijke review te schrijven is plaatsen om een review te hebben en daarmee views te scoren.

Reactie?

Ps, review nu nog maar plaatsen 'omdat het kan'? :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Verwijderd

Edit: never mind. :)

[ Voor 192% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 15:24 ]

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
*BUMP*

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Hoi, sorry voor de late reactie, ik had al vakantie toen de review online ging. Sinds de introductie van de Titan X in augustus heb ik al bij Nvidia lopen leuren voor een reviewsample van de kaart, maar Nvidia was daar niet zo scheutig mee en het bleek dat niet iedereen zomaar een kaart kreeg. Ik kon er een lenen en dacht dat er wel interesse zou zijn in de review. Omdat ik wist dat we niet de eerste met een review zouden zijn leek het me een aardig idee om het kort te houden en de vergelijking te trekken met 2x1080 3x rx480. Maar, de reacties zijn duidelijk: de review moet of op tijd zijn, of uitgebreid, en het liefste allebei, en dat zal ik meenemen bij het schrijven van volgende videokaartreviews.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
PiweD schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:26:
Maar, de reacties zijn duidelijk: de review moet of op tijd zijn, of uitgebreid, en het liefste allebei, en dat zal ik meenemen bij het schrijven van volgende videokaartreviews.
Kijk, geweldig! Dat vind ik fijn om te horen!

Hopelijk heb je verder een goede en fijne vakantie gehad! :)

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24
PiweD schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:26:
Hoi, sorry voor de late reactie, ik had al vakantie toen de review online ging. Sinds de introductie van de Titan X in augustus heb ik al bij Nvidia lopen leuren voor een reviewsample van de kaart, maar Nvidia was daar niet zo scheutig mee en het bleek dat niet iedereen zomaar een kaart kreeg. Ik kon er een lenen en dacht dat er wel interesse zou zijn in de review. Omdat ik wist dat we niet de eerste met een review zouden zijn leek het me een aardig idee om het kort te houden en de vergelijking te trekken met 2x1080 3x rx480. Maar, de reacties zijn duidelijk: de review moet of op tijd zijn, of uitgebreid, en het liefste allebei, en dat zal ik meenemen bij het schrijven van volgende videokaartreviews.
Is er iets tussen tweakers en Nvidia gebeurt? Want een website zoals tweakers moet toch wel snel een demo kaart kunnen krijgen?

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Er ging wel het een en ander mis rondom de launch van de 1070 en 1080, maar we zitten nu weer op een lijn met nvidia :)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Pagina: 1